ضرورت تجهیز پایگاه‌های هلال احمر؛
به گزارش تابناک سمنان: عبدالرضا میقانی فرماندار مهدی‌شهر بر ضرورت تجهیز پایگاه‌های هلال‌احمر تاکید کرد و گفت: روند ساخت پایگاه امداد و نجات کوهستان شهمیرزاد تسریع شود.
کد خبر: ۹۰۲۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ 24 September 2020

افتتاح پروژه‌های عمرانی به ارزش ۴۱ میلیارد تومان در مهدیشهر

فرماندار مهدی‌شهر صبح پنجشنبه در دیدار با مدیرعامل هلال‌احمر استان سمنان به میزبانی دفتر خود ضمن بیان اینکه تجهیزات و پایگاه‌های هلال‌احمر باید از امکانات به‌روز بهره‌مند باشند، ابراز داشت: این شهرستان نیز از گزند حوادث قهری و بلایای طبیعی مصون نیست و با توجه به اینکه راه عبور به سمت شهرهای شمالی کشور است این به‌روزرسانی بیش‌ازپیش حائز اهمیت خواهد بود.

وی بابیان اینکه زمستان این مسیر با برف و کولاک بسیار شدید همراه است، ابراز داشت: باید کوشید تا نجات گران بتوانند در کمترین زمان ممکن و به‌موقع در این شرایط سخت امدادرسانی را انجام دهند که این مهم مستلزم ارائه امکانات مناسب است.

عبدالرضا میقانی  بابیان اینکه روند ساخت پایگاه امداد و نجات کوهستان شهمیرزاد باید تسریع شود، افزود: امیدواریم بتوانیم با همراهی هلال‌احمر و سایر دستگاه‌های اجرایی این پایگاه را برای افتتاح طی ایام دهه فجر سال جاری به مرحله افتتاح برسانیم.

میقانی بابیان اینکه می‌بایست آمادگی لازم برای مقابله با هرگونه بحران در شهرستان فراهم شود، تصریح کرد: توسعه تجهیزات و پایگاه‌ها راهی برای مواجه با این حوادث خواهد شد و باید گفت هر چه این امکانات افزایش یابد شاهد تلفات و خسارات کمتری نیز خواهیم بود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های هلال‌احمر برای امدادرسانی در حوادث و بحران‌ها، افزود: وضعیت پایگاه‌های امداد و نجات شهرستان می‌بایست موردبررسی قرار گیرد تا در صورت بروز بحران بتوانیم با کمترین چالش بیشترین خدمات را به مردم ارائه دهیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار