مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین گفت: به منظور اجرای تفاهم نامه احداث دو هزار واحد مسکن برای نیازمندان استان، مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام بانکی اعطاءمی شود تا بتوانیم مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان فاقد مسکن را خانه دار کنیم.
کد خبر: ۹۰۲۷۴۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ 24 September 2020

 

 

اعطای تسهیلات بانکی و کمک بلاعوض برای نیازمندان فاقد مسکن

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، اصغر گونجی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین در نشست مشترک با مدیرکل کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در پی سفر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان و انعقاد تفاهم نامه با استانداری برنامه احداث دو هزار واحد مسکن برای نیازمندان در استان قزوین تدوین شده است.

وی ادامه داد: به منظور اجرای این تفاهم نامه، مبلغ ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام بانکی اعطاء می‌شود تا بتوانیم مددجویان کمیته امداد و سایر نیازمندان فاقد مسکن را خانه دار کنیم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اضافه کرد: تاکنون بخشی از نیازمندان واجد شرایط شناسایی شده‌اند و مابقی این افراد نیز براساس سازوکارهای پیش بینی شده و ضوابط جاری در ادارات بهزیستی و کمیته امداد امام (ره) انتخاب می‌شوند.

وی افزود: از سال ۸۴ تاکنون در تعامل و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قزوین ۱۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت حمایت این نهاد احداث شده است.

گونجی خاطرنشان کرد: براساس برنامه تدوین شده دو هزار واحد مسکونی برای نیازمندان واجد شرایط ساخته می‌شود که متراژ واحدهای احداثی به صورت میانگین ۷۰ متر است چراکه می‌خواهیم هزینه ساخت کمتر شده و خانه‌ای با شرایط مناسب برای نیازمندان تأمین شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قزوین اظهارکرد: برای کاهش هزینه، نقشه‌های این واحدهای مسکونی به صورت مشخص تعیین و پس از دریافت تأییدیه، آماده اجرا خواهد بود.

وی یادآورشد: با کنار هم قرار دادن امکانات و توان کمیته امداد امام (ره)، بنیاد مسکن و سایر دستگاه‌ها قطع به یقین می‌توانیم این واحدهای مسکونی را در حداقل زمان ممکن احداث و هزینه ساخت آن را نیز به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

منبع:فارس

برچسب ها: مسکن ، وام ، بنیاد مسکن
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار