اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در دوم مهر توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۹۰۲۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۰ 23 September 2020

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در دوم مهر ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد.
بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در دوم مهر بشرح زیر است:

محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس پلیس راه استان مازندران از محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهار شنبه 2 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 5 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علیرضا قدمی"در تشریح این خبر، گفت: به منظور افزايش ايمني ،ايجاد کشش و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت های ترافیکی از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 2 مهرماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 5 مهرماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسيکلت هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک تا ساعت 6 صبح روز شنبه 5 مهرماه از محورهاي كرج- چالوس، هراز، فيروزكوه و بالعكس ممنوع است .

سرهنگ قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت از محور كرج- چالوس، تصریح کرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 5 بعداز ظهر روز جمعه 4 مهرماه تا ساعت 2بامداد روز بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران- شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پليس راه در محل، تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 20 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه 5 مهرماه از مرزن آباد به سمت کرج بصورت يك طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به ممنوع بودن تردد كليه تریلر ها از محور هراز عنوان کرد: تردد کلیه كاميون ها و كاميونت ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز چهارشنبه 2 مهرماه و همچنین از ساعت 6 صبح تا ساعت 24 روزهای پنج شنبه و جمعه 3 و 4 مهرماه از این محور ممنوع است .

قدمی همچنین اظهار داشت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت 6 بعد از ظهر تا ساعت 24 روز جمعه 4 مهرماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت20 تا ساعت 24 همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یک طرفه است .

سرهنگ قدمی یادآور شد: اجرای محدودیت های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد اجرای محدودیت ها لغو خواهدشد.

رئیس پلیس راه استان مازندران، در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در محورهای مواصلاتی استان مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور- در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر با شماره های 21824420 و 21824434 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .


-----------------------------------------------------------------------


استاندارد نبودن اتاق خودروی حمل بار در بهشهر حادثه ساز شد

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهراز فرو ریختن پل عابرپیاده به دلیل برخورد اتاق حمل بار خودروی کامیون در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "حسن عنایتی گنجی " در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، با اعلام اين خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در بلوار اصلی شهر، بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی ورانندگی به محل حادثه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، افزود: در این حادثه که بر اثر برخورد اتاق حمل بارخودروی کامیون با پل عابر پیاده به وقوع پیوست عرشه پل به سطح جاده سقوط کرد.

سرهنگ عنایتی همچنین اظهار داشت: در این حادثه یک دستگاه مینی بوس و دکه فلزی کنار پل نیز دچار خسارت شده است .

سرهنگ عنایتی با بیان این که با تلاش‌ ماموران امدادی و انتظامی پس از 5 ساعت، محل پاکسازی و عبور و مرور به حالت عادی برگشت تصريح كرد: علت تامه این حادثه از سوی کارشناسان راهور در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پايان از رانندگان خواست، قبل از شروع حرکت از سالم بودن خودرو اطمینان حاصل كرده و نسبت به اخذ معاینه فنی اقدام كنند.


-------------------------------------------------------------------


کشف 25 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی میاندورود

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 25 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی داداش تبار در گفت ‌و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي تامین امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي شهروندان، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با محوريت نا امن کردن محيط براي سارقان، فروشندگان موادمخدر و مجرمان، با بسيج امکانات و نيروها در سطح شهرستان میاندورود به اجرا در آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی های قضائی، موفق به شناسایی و دستگیری 31 سارق و مالخر

masoud pashna, [۲۳.۰۹.۲۰ ۱۷:۳۸]
اموال مسروقه در این شهرستان شدند .

سرهنگ داداش تبار خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به 25 فقره سرقت اماکن، منزل، اموال، قطعات داخلی خودرو و ... در این شهرستان اعتراف کردند.

وی، اظهار داشت: کشف 1 کیلو و 661گرم انواع مواد مخدر و 13 تن چوب قاچاق و همچنین پلمب 16 واحدصنفی متخلف از دیگر موفقیت های پلیس در اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامي شهرستان میاندورود با قدردانی از همکاري صميمانه مردم، گفت: شهروندان مي توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت مشكوک به ويژه در زمينه توزيع انواع موادمخدر، سرقت، کالاي قاچاق و ... مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اعلام كنند.


---------------------------------------------------------------------


دستگیری 3 نفر از مخلان امنیت عمومی در شهرستان گلوگاه

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگیری 3 مخل نظم و امنیت عمومی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "اسماعیل حسن زاده" با اعلام این خبر،گفت : در ایجاد درگیری خیابانی توسط 3 نفر از مخلان نظم و امنیت عمومی که موجب رعب و وحشت در بین شهروندان شده بود، شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

جانشین انتظامی شهرستان گلوگاه، افزود: باتشکیل اکیپ عملیاتی و با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را شناسایی و در یک اقدام عملیاتی دستگیر کردند.

وی از دستگیری یکی دیگر از افراد شرور منطقه که با ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم موجب سلب و آسایش شهروندان شده بود در ادامه این عملیات خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ حسن زاده از عزم جدی پلیس در مقابله با اراذل و اوباش و مخلان نظم، امنیت و آرامش جامعه خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست:درصورت مشاهده هرگونه مواردمشکوک و یا اطلاع ازفعالیت افرادی که آرامش مردم رابرهم می زنند؛بلافاصله موضوع رابه پلیس110اطلاع دهند.


---------------------------------------------------------------------


کشف 12 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بابل

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف 12 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "سید محسن جعفری " در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی ، مقابله با عاملان افیونی ، سارقان ، فروشندگان مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به مرحله اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل ، افزود: در اجرای این طرح 39 نفر از عاملان افیونی ، سارقان ، مجلوبین ، معتادین متجاهر و مجرمان سابقه دار در این شهرستان دستگیر شدند.

سرهنگ سید محسن جعفری : در ادامه ، اظهار داشت: کشف 12 فقره سرقت اماکن خصوصی ، منزل و خودرو از دیگر موفقیت های اجرای این طرح بوده است .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل : در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و از شهروندان خواست: برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام دارند.


--------------------------------------------------------


دستگیر 3 سوداگر مرگ در سوادکوه

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از کشف 3 کیلوگرم شیشه از 3 قاچاقچی مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری درباره جزئیات این خبر، گفت: در اجرای طرح های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر و عاملان افیونی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان از حمل مواد مخدر توسط 3 عاملی افیونی از طریق محورهای این شهرستان با خبر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه،تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را در حین تردد در محور موردی این شهرستان شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ اکبری، از کشف 3 کیلوگرم شیشه که متهن قصد حمل آن از مرزهای غربی کشور به یکی از شهرستان های این استان را داشتند، کشف کردند.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح كرد: تشديد مبارزه با موادمخدر از برنامه های محوري نيروي انتظامي به شمار مي آيد و شهروندان در صورت داشتن هر گونه اطلاع از خرید و فروش مواد مخدر توسط افراد سودجو مراتب را از طریق تلفن 110در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.


--------------------------------------------------------------


مشکلات رفتاري فرزندان طلاق

آثار و آسيب هاي طلاق درکودکان تاثيرات مخرب و منفي گسترده اي دارد امانمي توان نسخه واحدي براي تمام کودکان طلاق نوشت....

نحوه جدايي والدين، ميزان

masoud pashna, [۲۳.۰۹.۲۰ ۱۷:۳۸]
صلاحيت سرپرست جديدکودک و حفظ روابط والدين بافرزندشان تعيين کننده خصوصيات بچه هاي طلاق خواهد بود.

درجريان طلاق کودکان ممکن است هجوم احساساتي مانندترس ازتنهايي ،عدم امنيت ،بي اعتمادي به آينده يا تنفر را تجربه کنند، که مي تواند زمينه ساز بروز اختلالات رواني مانند اضطراب و نگراني، سوء مصرف مواد و خودکشي در آينده آنها شود.

کودکان طلاق به دليل تجربه سختي که داشتند و والدينشان آنها را ترک کردند،در اعتمادکردن به ديگران محتاط مي شوند ، پس براي اعتماد دوباره نيازمند احساس امنيت هستند.

فرزندان طلاق ممکن است در آينده تمايلي براي پذيرش تعهديا ازدواج کردن نداشته باشند، البته اين ديد منفي تاحد زيادي به روابط والدين و نحوه جداشدن آنها بستگي دارد چون نمي خواهند اتفاقي که براي والدينشان افتاده است را دوباره تجربه کنند.

کودکاني که والدينشان ازهم جدامي شوند ممکن است هريک ازمشکلات زير را ازخودنشان دهند

برون ريزي:

رفتارهايي همچون پرخاشگري مخصوصا اگرکودک به مدت طولاني درمعرض دعواهاي فيزيکي وکلامي پدرومادرش قرارگرفته باشد"بروزپيدامي کند.

نافرماني ولجبازي:

معمولا کودکان ازدست والدين خودبه خاطرشرايط پيش آمده خشمگين مي شوند ممکن است رفتارشان در مقابل اين احساس خشم نافرماني از والدين باشد که دستورات و قوانين را ناديده بگيرنديا لجبازي کنند.

انزوا و اجتناب:

برخي کودکان رفتارهاي اجتنابي ازخودبروزمي دهندودرون ريزي مي کنند.براي مثال منزوي شده ودرمعرض افسردگي قرارمي گيرندواضطراب راتجربه مي کنند.

احساس گناه:

برخي کودکان خود را مقصرجدايي والدين مي دانندو احساس عذاب وجدان به آنها دست مي دهد و کنارآمدن با اين احساس گناه براي کودکان مشکل است.

موارد متعدد ديگري هم از مشکلات رفتاري کودکان طلاق مي توان عنوان کرد ،درهرصورت جدايي والدين آسيب هاي روحي اجتناب ناپذيري برکودکان مي گذاردکه تاسنين کهنسالي با آنان همراه خواهدبود.

گردآوري:علي اکبرصالحي کارشناس روانشناسی ومددکار اجتماعي کلانتري 12 رامسر

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار