استاندار كردستان در مراسم افتتاح پروژه گازرساني به مجتمع روستايي بزلانه :
به مناسبت گراميداشت چهلمين سالگرد هفته دفاع مقدس ، گازرساني به ۴ روستا مجتمع روستايي بزلانه از توابع شهرستان سنندج با حضور مهندس مرادنيا استاندار كردستان ، مهندس احمد فعله گري مدير عامل شركت گاز استان كردستان ، دكتر ابراهيم زارعي معاوت سياسي ، امنيتي و اجتماعي استاندار و فرماندار شهرستان سنندج و مديران ادارات و اهالي منطقه در روز سه شنبه مورخ ۱۳۹۹٫۰۷٫۰۱ به نيابت در روستاي بزلانه كه از جمله جاذبه هاي گردشگري استان است ، افتتاح گردید.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰ 23 September 2020
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان کردستان مهندس بهمن مرادنیا استاندار کردستان ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهارداشت: امریکا و استکبار جهانی به سر سپردگی صدام با حمله گسترده به ایران اسلامی قصد داشت انقلاب شکوهمند اسلامی را به شکست بکشاند و پس از شکست دولت مرتجع عراق با رشادت‌های رزمندگان اسلام، امریکا که دشمن قسم خورده ایران است با اعمال تحریم اقتصادی مشکلات و تنگنا‌های زیادی برای ملت ایران ایجاد کرده است.

وی با اشاره به اینکه کردستان از ویژگی‌ها و پتانسیل‌های مطلوبی برخوردار است، گفت: با وجود تحریم‌های ظالمانه برعلیه مردم رشید ایران خدمات دولت تدبیر و امید در جای جای استان کردستان گسترده است و با وجود پتانسیل‌های فراوان این استان می‌تواند در عرصه‌های مختلف به توسعه دست یابد.

مرادنیا در مورد گسترش خدمات گازرسانی در استان بیان داشت: وضعیت جفرافیایی و خاص استان کردستان باعث می‌گردد اجرای پروژه‌ها با صعوبت و سختی همراه باشد و اجرای پروژه‌های گازرسانی با در نظر گرفتن استاندارد‌های ویژه از سختی و زحمت فراوانی پیروی می‌کند.

این مقام مسئول تصریح کرد: شرکت گاز استان کردستان با عبور از مسیر‌های صعب العبور کوهستانی، دره‌ها، رودخانه‌ها و سایر موانع طبیعی هدیه زیبا و لذت بخش به مردم این دیار اهداء کردند و از مدیریت و کارکنان شرکت گاز استان کردستان و تمام مجریان، پیمانکاران و عوامل اجرایی که این پروژه را به سرانجام رساند تشکر و قدردانی می‌گردد.

استاندار کردستان در پایان سخنانش اضافه کرد: خدمات ارزنده شرکت گاز استان کردستان در زمینه گسترش خدمات گازرسانی شاهکاری است که بر قله‌های رفیع استان کردستان نقش بسته است.

در ادامه این مراسم دکتر ابراهیم زارعی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و فرماندار سنندج ضمن گرامیداشت چهلمین هفته دفاع مقدس گفت: ما در دومین روز از هفته دفاع مقدس و به یاد رشادت‌های رزمندگان اسلام شاهد افتتاح پروژه گازرسانی به مجتمع روستایی بزلانه هستیم که همزمان روستا‌های عسکران، لره ول و شیلان از نعمت گاز طبیعی بهره مند می‌گردند.

دکتر زارعی فرماندار سنندج در ادامه سخنانش افزود: خدمت رسانی به تعدادی از روستا‌های صعب العبور این استان در کشور کم سابقه است و این امر نشان از مسئولیت پذیری شرکت گاز استان کردستان دارد که با عبور از کوه‌های سر به فلک کشیده، دره‌های عمیق و رودخانه‌های پرآّب و مسیر‌های شیب دار و سنگی که حفاری فقط با کمپرسور امکان پذیر است گاز طبیعی را به درب منازل ساکنان روستا می‌آورد.

وی با بیان اینکه روشن شدن شعله گاز در هر روستا از مهاجرت مردم به شهر‌ها جلوگیری می‌کند، افزود: خدمت رسانی به مردم احساس رضایت را در آن‌ها به وجود می‌آورد و قطعاً هرگونه هزینه از طرف مسئولان و ادارات دولتی برای ارتقاء آسایش و رفاه مردم دارای ارزش است.


به گفته وی گازرسانی به روستاها، موجب آرامش خاطر و رفاه ساکنان روستا‌ها شده و از مهاجرت و حاشیه نشینی می‌کاهد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار