استاندار کرمانشاه در پی رحلت عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله حسن ممدوحی نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان تسلیت گفت.
کد خبر: ۹۰۲۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ 23 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه ،استاندار کرمانشاه با صدور پیامی رحلت عالم فرزانه و فاضل مرحوم "حضرت آیت الله حسن ممدوحی " را تسلیت گفت.

ممددر متن پیام مهندس بازوند استاندار کرمانشاه آمده است؛

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم‌
انا لله‌ و انا الیه‌ راجعون‌

ارتحال عالم ربانی، فقیه وارسته و زاهد جلیل القدر "مرحوم حضرت آیت الله حسن ممدوحی " نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم موجب تأثر، تألم و اندوه فراوان شد.

آن عالم برجسته، مجتهد کرمانشاهی و فقیه پارسا سالیان طولانی از عمر پربرکت خود را به ترویج و نشر علوم اسلامی، مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و تربیت شاگردان برجسته در کنار اخلاص، تقوا و ولایتمداری صرف کرد و منشاء خدمات ارزنده و والایی به مردم شریف استان بود و در خدمت و دفاع از نظام و انقلاب با تعهدی انقلابی و اجتماعی تلاش و کوششی مستمر داشت و به همین دلیل نام این عالم فرزانه که با زندگی زاهدانه و بندگی خالصانه عمری با برکت را به نزاهت کامل گذرانیدند، جاودان و ماندگار خواهد ماند.

اینجانب عروج ملكوتی اين فقيه عاليقدر و یار وفادار امام (ره) و رهبری را به ساحت مبارک حضرت ولی الله الاعظم ( عجل الله تعالي فرجه الشریف )، رهبر معظم انقلاب، علمای عظام و مراجع تقلید، حوزه‌های علمیه و همه ارادتمندان و دوستداران آن فقید سعید به ویژه بیت شریف و بستگان و فرزندان ایشان و مردم شریف استان کرمانشاه تسلیت عرض می نمایم و از درگاه احدیت برای آن مرحوم غفران، رحمت واسعه الهی، آمرزش و برای بستگان، وابستگان و بازماندگان آن روحانی والامقام صبر و اجر مسالت می‌نماییم.

بازوند

استاندار کرمانشاه

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار