معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با قدردانی از صبر و استقامت مردم در مقابل تنگناهای اقتصادی گفت: اتکای به مردم، عامل موفقیت و سربلندی نظام اسلامی بوده است.
کد خبر: ۹۰۲۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 23 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،حسین خوش اقبال در گردهمایی بسیجیان گردانهای بیت المقدس بسیج کارمندی، اظهار داشت: با ناآمادگی نظامی ما در ابتدای جنگ از سویی و تجهیزات و امکانات عراق و پشتیبانی جهانی از صدام از سوی دیگر، هر کشوری بود سقوط کرده بود.

وی افزود: با نفَس حق امام راحل و حضور مردم، صدام نه تنها شکست خورد، بلکه فرموده امام(ره) که "صدام باید محاکمه شود" نیز در مورد او صادق شد و به فاصله چند سال صدام به آن شکل دستگیر، محاکمه و به سزای خود رسید.

معاون استاندار کرمانشاه با اشاره به بیان دیگر امام راحل که فرمودند"ابهت شرق و غرب را شکستیم" اظهار داشت: امروز برای تصویب یک قطعنامه حتی نمی‌توانند متحدان خود را جمع کنند.

خوش اقبال با بیان اینکه به فرموده امام(ره) "جبهه‌های ما دانشگاه است" یادآور شد: در این دانشگاه بود که چهره هایی مانند سردار سلیمانی پرورش یافتند و دنیا را مبهوت خود کردند.

معاون استاندار کرمانشاه تاکید کرد: اگر تا به امروز روی پای خود ایستاده ایم به برکت ایستادگی و ایثار مردم و رزمندگان بوده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار