کرم محمدی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان دالاهو گفت: در هفته ی دفاع مقدس از ١۵٠ نفر از ایثارگران شهرستان دالاهو تجلیل می شود.
کد خبر: ۹۰۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳ 23 September 2020

کرم محمدی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان دالاهو هم به مثابه ایران اسلامی در این هفته با حفظ پروتکل های بهداشتی برنامه های فرهنگی در سطح شهرستان برگزار می کند، در روز اول هفته دفاع مقدس رژه موتوری و رژه خودروها برگزار شد همچنین عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با امام جمعه محترم و یک دوره مسابقه کوه پیمایی اجرا خواهد شد.

وی افزود: یک مسابقه ی فرهنگی را با همکاری اداره ارشاد اسلامی برگزار می کنیم و دیدار با خانواده های معظم شهدا در دستور کار است. در صورت وضعیت مساعد شهرستان، روز جمعه حضور نمازگزاران و تجلیل از ١۵٠ نفر از ایثارگران دفاع مقدس، در شهرستان برپا می شود.

فرماندار شهرستان دالاهو با بیان اینکه این شهرستان تا کنون غریب به ٣٠٠ شهید تقدیم انقلاب کرده، یادآور شد: دالاهو جز نقاطی از کشور است که در ایام ٨ ساله دفاع مقدس بمباران شیمیایی شده و مصائب بسیاری به خود دیده است.

محمدی اجرای تمامی برنامه های ایام دفاع مقدس را با حفظ پروتکل های بهداشتی ممکن دانست و تاکید کرد: برنامه تجلیل از ایثار گران در صورت سفید بودن وضعیت شهرستان با حفظ پروتکل ها انجام می شود و اگر وضعیت نارنجی یا قرمز باشد این برنامه هم به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار