یک منبع خبری در ایتالیا از تقلب مهاجم بارسلونا در آزمونی که قبولی در آن یکی از شروط صدور گذرنامه ایتالیایی برای این بازیکن اروگوئه‌ای بود، پرده برداشته است.
کد خبر: ۹۰۲۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 22 September 2020

                                                   تقلب سوارس در آزمون اخذ تابعیت ایتالیایی

به گزارش تابناک به نقل از خبرآنلاین، انتقال لوئیس سوارس از بارسلونا به یوونتوس نه تنها محقق نشد، بلکه اکنون این مهاجم اروگوئه‌ای به تقلب برای هموار کردن راه پیوستنش به بانوی پیر متهم شده است.
سوارس برای پیوستن به یوونتوس باید تابعیت ایتالیایی می‌گرفت، چرا که این تیم سهمیه خالی برای استفاده از بازیکنان غیراروپایی نداشت. یکی از کارهایی که مهاجم اروگوئه‌ای برای گرفتن گذرنامه ایتالیایی باید انجام می‌داد، قبولی در آزمون زبان ایتالیایی بود که چند روز پیش رخ داد و او با نمره B1 این آزمون را در شهر پروجای ایتالیا پشت سر گذاشت.

اکنون نشریه رپوبلیکای ایتالیا گزارش کرده است که در تحقیقات به عمل آمده درباره آزمون زبان ایتالیایی گرفته شده از سوارس، سرنخ‌هایی دال بر تقلب این مرد 33 ساله پیدا شده است. طبق بازرسی‌های صورت گرفته از سوی مؤسسه «گواردیا دی فینانتزا» که یک سازمان انتظامی زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی ایتالیا است و همچنین دادستانی شهر پروجا، تمامی سوالاتی که در آزمون زبان ایتالیایی از سوارس پرسیده شد، ‌از قبل به دست او رسیده بوده و به همین دلیل او بر پاسخ‌ها اشراف کامل داشته است.

طبق ادعای نشریه رپوبلیکا، سوارس پیش از آزمون درباره سؤالاتی که قرار بود از او پرسیده شود، توجیه شده بود و به همین دلیل هم آزمون نیم ساعته‌اش را به راحتی پشت سر گذاشت.

سوارس برای پیوستن به یوونتوس باید گذرنامه ایتالیایی اخذ می‌کرد، اما طولانی شدن فرایند اداری این کار سبب می‌شد که بانوی پیر نتواند به موقع او را در فهرست بازیکنانش برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا رد کند و به همین دلیل این باشگاه به سراغ آلوارو موراتا رفته است و در آستانه عقد قرارداد با اوست. موراتا امروز (سه‌شنبه) تست پزشکی باشگاه را انجام داد و قرار است با بیانکونری قراردادی قرضی به مدت یک سال با بند خرید قطعی ببندد. در همین حال از اتلتیکومادرید هم به عنوان مقصد بعدی سوارس یاد می‌شود، هرچند که آخرین خبرها از مخالفت ریئس باشگاه بارسلونا با انتقال او به اتلتیکو حکایت داشته‌اند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار