معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه کشور در شرایط بودجه‌ای نامناسبی قرار دارد، گفت: دولت بدون درآمدهای نفتی همچنان پروژه‌های عمرانی را اجرا و افتتاح می‌کند.
کد خبر: ۹۰۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ 22 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، افشین کریمی روز سه شنبه در آیین افتتاح پروژه های سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر بهداشت در مجتمع بیمارستانی امام رضا کرمانشاه، افزود: در ۶۰سال اخیر که ۴۰ درصد بودجه ایران نفتی شده اولین سالی است که دولت درآمد نفتی ندارد اما پروژه های عمرانی را تعطیل نکرده است.

او گفت: دولت امروز کشور را بدون نفت اداره می کند و با این وضعیت بودجه ای، پروژه های مختلف عمرانی نیز در نقاط مختلف کشور افتتاح و به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به اینکه مالیات منبع دوم درآمد کشور است، اظهارداشت: به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارها، درآمدهای مالیاتی نیز کاهش یافته و اکنون کشور با وضعیت بودجه ای نامناسب و کاهش محسوس آن مدیریت می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کرمانشاه در ادامه با قدردانی از توجه ویژه وزیر بهداشت به استان کرمانشاه، گفت: در دولت تدبیر و امید در حوزه توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان در استان کرمانشاه گام های بلندی برداشته شده است.

کریمی افزود: در این دولت ۲۰درصد تخت های بیمارستانی در استان کرمانشاه افزایش یافته است.

وی تصریح کرد که در سایه عنایت دولت و توجه وزارت بهداشت شاهد توسعه شاخص های بهداشتی درمانی در استان کرمانشاه هستیم.

پنج پروژه حوزه سلامت دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه روز سه‌شنبه در دومین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس از طریق ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کرمانشاه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار