سردار علایی فرمانده سپاه خوی در نشست خبری با خبرنگاران گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس ۲۲۰ برنامه دردر قالب ۴۵ عنوان در خوی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۸۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۷ 21 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک آذر بایجان غربی از خوی، سردار محمدباقر علایی فرمانده سپاه خوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا ، جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس گفت:بعد از چهل سال از جنگ تحمیلی امروز نمی توانیم درطول یک هفته زحمات رشادت های رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را به تصویر کشیده و حق زحمات آنها را اا نماییم .

وی افزود :هدف ما از اجرای این برنامه ها یاد آوری رشادت های رزمندگان و گوشه ای از زحمات آنها در ۸ سال دفاع مقدس برای جوانان امروزی است که دوران جنگ را ندیده اند .

سردار علایی در ادامه این نشست به برنامه‌های هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: در طول این هفته ۲۲۰ برنامه در قالب ۴۵ عنوان برنامه در سطح پایگاه‌ها، معاونت‌ها و حوزه‌های بسیج خواهران و برادران درسطح شهرستان و بخش‌های تابعه برگزار می‌شود.

وی درادامه افزود: برنامه‌های هفته دفاع مقدس درشهرستان خوی هم زمان با سراسر کشور از روز ۳۱ شهریور با اجرای مراسم صبحگاه مشترک و برگزاری رژه خودروئی با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهر آغاز می‌شود.

علایی افزود : غبار روبی و عطرافشانی گلزار شهداء ،تجلیل از رزمندگان وایثار گران دفاع مقدس ، بازگشایی نمایشگاه ها با موضوع هفته دفاع مقدس ،تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ،دیدار و سرکشی از خانواده‎‌های شهدا، جانبازان وایثارگران، ویزیت رایگان پزشکان بسیجی در مناطق محروم و کم برخوردار و آغاز مرحله سوم کمک های مومنانه معیشتی ازجمله مهمترین برنامه های سپاه شهرستان خوی درهفته دفاع مقدس می باشد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار