استاندار اصفهان:
استاندار اصفهان گفت: جوانان مخاطبان اصلی برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس هستند و رسالت ما آشنا کردن آنها با روحیه و سیره شهیدان و ایثارگران است.
کد خبر: ۹۰۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۹ 21 September 2020

عباس رضایی در آیین تجلیل و تکریم سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان اصفهان و گشایش نمایشگاه چهل سالگی دفاع مقدس افزود: امروز رسالت ما و خانواده‌های شهیدان و ایثارگران این است که جامعه جوانان که آشنایی کمتری با روحیه و سیره رزمندگان دوران دفاع مقدس دارند را مخاطبان اصلی خود قرار دهیم تا آنها با ارزش‌های والا و روحیه ۲۳ هزار و ۵۰۰ شهید این دیار آشنا شوند.

وی با تاکید بر اینکه در مراسم امروز جای دانش‌آموزان و جوانان که مخاطبان اصلی چنین آیین‌هایی هستند، خالی است، اظهار داشت: ما ضمن تکریم خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید برای نسل جوان بازگو کنیم که رزمندگان دوران دفاع مقدس با وجود مسائل و مشکلات زیاد چگونه در برابر دشمن از کشورمان دفاع کردند.

استاندار اصفهان با اشاره به اینکه در این منطقه سردارانی مانند خرازی‌ها، کاظمی‌ها و همت‌ها بزرگ شدند و شخصیت‌هایی مانند عباس بابایی‌ها و صیاد دل‌ها شکل گرفتند، گفت: امروز باید رسالت و وظیفه خود را در قبال روح شهیدان، جانبازان، ایثارگران، فرماندهان و سرداران انجام دهیم و علاوه بر بزرگداشت آنها، ارزش‌های والای دوران دفاع مقدس را به‌عنوان تذکر برای خود و دیگران بازگو کنیم.

وی با بیان اینکه امروز هم برای رویارویی با نظام سلطه در جنگ هستیم، تاکید کرد: دید و نگرش ما دفاع از نظام الهی است و تا زمانیکه توان و عزم و و اراده ما از دفاع از ارزش‌ها باشد نظام سلطه نمی‌نشیند.

رضایی افزود: نظام سلطه همواره قصد مبارزه با نظام‌های الهی را دارد که این موضوع منحصر به امروز نیست و برای فردا هم وجود دارد بنابراین باید آمادگی لازم را برای مقابله با نظام سلطه داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز جنگ اقتصادی مطرح است، تصریح کرد: امروز در این جنگ باید در برابر جنایت‌هایی که استکبار جهانی علیه ملت ایران انجام می‌دهد، مقابله کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار