مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه به ۱۵۰ خانواده پشت نوبت متقاضی فرزندخواندگی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال هشت کودک دارای شرایط فرزندخواندگی به خانواده‌های متقاضی تحویل داده شده است.
کد خبر: ۹۰۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 21 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازفارس،فاطمه رضوان‌مدنی، ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: هفته دفاع مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت، پایداری و مجاهدت‌های آن‌هاست.

وی گفت: این هفته در واقع نمودار مجموعه‌ای از برجسته‌ترین افتخارات ملت قهرمان ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت‌های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می‌توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه در ادامه به فعالیت پنج مرکز نگهداری شبانه‌روزی سالمندان در استان کرمانشاه، اظهار داشت: در حال حاضر ۳۰۳ نفر از سالمندان در این مراکز از خدمات مختلف بهزیستی بهره‌مند هستند.

وی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده خوشبختانه تاکنون با توجه به رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی(کشوری و استانی) و ارزیابی مستمر وضعیت سالمندان مقیم مراکز تاکنون مورد مشکوک یا مبتلا به کرونا در مراکز سالمندان مشاهده نشده است.

رضوان‌مدنی با اشاره به اهدای کیف و کفش و لوازم‌التحریر به کودکان مرکز نگهداری و ساماندهی بهزیستی استان، گفت: خیرین کرمانشاهی با دستان سخاوتمند خود بخشی از نیاز کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست مرکز نگهداری بهزیستی را از قبیل کیف‌، کفش‌، لوازم التحریر و مواد خوراکی تامین کردند.

وی در ادامه به ۱۵۰ خانواده پشت نوبت متقاضی فرزندخواندگی در استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون با اقدامات صورت گرفته هشت کودک دارای شرایط فرزندخواندگی به خانواده‌های متقاضی تحویل داده شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار