به گزارش تابناک تبریز،نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سخنان سردار سرلشگر سلامی فرمانده سپاه پاسداران در مورد انتقام خون شهید سلیمانی باعث دلگرمی شد دعا می کنم برنامه انتقام بزودی و بصورت موفق اجرا شود ، آمریکا بداند نیروهای نظامی ایران از برنامه خود برای انتقام کوتاه نخواهند آمد.
کد خبر: ۹۰۱۶۹۱
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷ 21 September 2020

به گزارش تابناک تبریز،نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: سخنان سردار سرلشگر سلامی فرمانده سپاه پاسداران در مورد انتقام خون شهید سلیمانی باعث دلگرمی شد دعا می کنم برنامه انتقام بزودی و بصورت موفق اجرا شود ، آمریکا بداند نیروهای نظامی ایران از برنامه خود برای انتقام کوتاه نخواهند آمد.

آمریکا بداند ایران از برنامه خود برای انتقام سردار دل ها کوتاه نخواهند آمد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم اظهار داشت: آغاز هفته دفاع مقدس را به نیروهای مسلح ، رزمندگان و پیشکسوتان عرصه دفاع تبریک و یاد می کنم از امام راحل که ایران اسلامی را در دوران جنگ تحمیلی به بهترین شکل هدایت و رهبری کردند.

وی افزود: استکبار شرق و غرب از پیروزی انقلاب غافلگیر بودند و متحدانه دست به هر کاری زدند تا این انقلاب پا نگیرد از ترور و بمب گذاری گرفته تا کودتا و تخریب شخصیت های انقلابی و در آخر تحمیل جنگ نابرابر.

امام جمعه تبریز گفت: صدام با پشتیبانی هوایی، مالی، فنی، زرهی، شیمیایی و تبلیغاتی کشورهای غربی و شرقی، عراق را به میدان جنگ با ایران آورد.

وی اضافه کرد: اهداف آغاز جنگ، براندازی نظام اسلامی، تجزیه خاک ایران اسلامی و تسلط بر نفت منطقه بود که هیچکدام محقق نشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: پیروزی ایران اسلامی در جنگ هشت ساله یک واقعیت آشکار است چون آغاز کننده جنگ به هیچکدام از اهداف شوم خود دست نیافت.

آل هاشم گفت: این پیروزی به آسانی بدست نیامده شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران زیادی برای این پیروزی از جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: وحدت نیروهای مسلح در دوران جنگ تحمیلی رمز پیروزی ما در دفاع مقدس بود چنانکه شهید صیاد شیرازی گفتند سپاهی و ارتشی یک لشگر الهی است.

آل هاشم خاطرنشان کرد: معنویت و آمادگی روحی رزمندگان مرهون حضور و ارائه خدمات فرهنگی و مذهبی روحانیت در جبهه ها بود.

وی گفت: نقش برجسته روحانیون در دفاع مقدس از تعداد بالای شهدای این قشر که بیشترین شهید را در بین اقشار دارند عیان و مشخص است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ادامه داد: برگزاری جلسات دعا، مناجات و توسل در شبهای عملیات رزمندگان را به اوج معنویت و آمادگی روحی می رساند، هر عملیاتی که با آمادگی معنوی و روحی همراه بود دست آوردهای خوبی هم داشت.

وی گفت: حضرت آیت الله شهید مدنی و دیگر ائمه جمعه کشور بویژه ائمه جمعه استان های مرزی و درگیر جنگ نقش موثری در استقامت و پایداری مردم در شهرها داشتند.

آل هاشم ادامه داد: بارها شاهد حضور زنده یاد حضرت آیت الله ملکوتی امام جمعه وقت تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در عملیات های متعدد در مناطق مختلف جنگی در جمع رزمندگان بوده ام و در چندین سفر ایشان را برای حضور در جبهه ها همراهی کردم.

وی با بیان اینکه نقش آیت الله مدنی در آزادسازی سوسنگرد بی بدیل بود، اظهار داشت: از نقش روحانیون و ائمه جمعه که بگذریم نقش خود مقام معظم رهبری که از آغاز جنگ تا انتخاب شدنشان بعنوان رئیس جمهور همیشه در جبهه ها بودند فراموش نشدنی است ایشان فقط جمعه ها برای اقامه نماز جمعه به تهران می آمدند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: یکی از توصیه های خاص حضرت امام راحل ید واحده شدن نیروهای مسلح بود و همین ید واحده ما را در جنگ به پیروزی رساند.

وی گفت: الان نبرد نظامی نداریم اما استکبار و صهیونیزم بین الملل همچنان دست از تلاش برای ضربه زدن به ایران اسلامی برنمی دارد، ترامپ به باور خودش مکانیزم ماشه را فعال کرده ما که چهل سال است تحریم هستیم اما در سایه وحدت و همدلی همچنان پیروز این نبردیم.

آل هاشم اضافه کرد: دشمن وحدت، امنیت، معیشت و سلامت مردم ایران را هدف قرار داده مسئولان و دست اندرکاران اجرایی تلاش کنند مانع از آسیب رسیدن به مردم که بخاطر تورم و گرانی و کاهش ارزش پول ملی تحت فشار هستند بشوند.

وی تصریح کرد: رهبر انقلاب فرموده اند نه جنگ نه مذاکره پس راه حل بسیاری از مشکلات در داخل است و خیلی از این نابسامانی ها ربطی به تحریم ندارند.

آل هاشم گفت: یاد می کنم از شهید حاج قاسم سلیمانی که بعد از ترور ناجوانمردانه آن شهید شاهد قدرت موشکی ایران بودیم که چقدر با دقت و منظم پایگاه عین الاسد آمریکا در عراق را مورد هدف قرار دادند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی از تمام دستگاهها و نهادهای مسئول بویژه بنیاد شهید استان خواست در کنار فرزندان و خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باشند و آنها را که عزیزان خود را در راه میهن اسلامی فدا کرده اند تنها نگذارند.

وی افزود: سخنان سردار سرلشکر سلامی مبنی بر گرفتن انتقام خون شهید سلیمانی، باعث دلگرمی شد و برای شنیدن خبر انتقام دعا می کنم و دشمن بداند تا انتقام گرفته نشود نیروهای نظامی ایران از برنامه خود برای انتقام کوتاه نخواهند آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار