رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام،؛
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: اولین دستگاه آنژیوگرافی در راستای ارائه خدمات تخصصی بخش قلب در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام نصب و راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 20 September 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد کریمیان گفت: اولین دستگاه آنژیوگرافی در راستای ارائه خدمات تخصصی بخش قلب در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام نصب و راه اندازی می‌شود.

وی افزود: اعتبارخرید این دستگاه 5 میلیارد و 500 میلیون تومان با ارز دولتی بوده و جهت نصب در بیماستان مذکور نیز بیش از 2 میلیارد تومان هزینه شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان، اظهار کرد: با توجه به راه اندازی بخش جراحی قلب در بیمارستان شهید مصطفی خمینی شهر ایلام نصب و راه اندازی دستگاه آنژیوگرافی مهم و ضروری است.

کریمیان ادامه داد: همچنین راه اندازی دستگاه اکسیژن ساز دوم بیمارستان امام خمینی( ره) ایلام در روزهای آینده از دیگر اقدامات این دانشگاه در راستای خدمات رسانی به بیماران استان است.

وی تصریح کرد: راه اندازی و استقرار دستگاه‌های تشخیصی سی تی اسکن بیمارستان امام خمینی( ره) خدمت رسانی بزرگی است که بیش از گذشته پس از گذشت سال‌ها در این بیمارستان صاحب دو دستگاه تشخیص ای سی تی اسکن خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، گفت: این استان در مقایسه با استان‌های بزرگ و برخوردار در رابطه با زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در سطح پایین‌تری قرار دارد و خدمات‌دهی شایسته در جریان این گونه حوادث و بحران‌ها کاری بزرگ و جهادی است.

کریمیان خاطرنشان کرد: در ایام شیوع بیماری کرونا در سطح استان، میزان رضایتمندی مردم از خدمات دانشگاه به بالاترین سطح ممکن ارتقا یافته و همواره خدمتگزاران مردم در عرصه سلامت مورد تکریم و تقدیر جامعه قرار می‌گیرند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار