در روز‌های کرونایی:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: تقویت زیرساخت‌های ارتباطی و پهنای باند برای انجام امور روزانه مردم و مسئولان در بستر فضای مجازی و الکترونیک باجدیت پیگیری می‌شود.
کد خبر: ۹۰۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹ 19 September 2020

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان خاطر نشان کرد: به طور قطع کرونا ویروس فرصت خوبی در استان برای برگزاری کلاس های آموزشی فراگیر در بستر وب و نرم افزارهای مجازی فراهم کرده است که باید از این شرایط نهایت بهره را برد.

علیرضا شریفی‌نژاد روز شنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات به پاسخ بحران و ستاد مقابله با کرونا ویروس استان سمنان در سالن مدیریت بحران استانداری افزود: برگزاری جلسات مدیران دستگاه‌های اجرایی در بستر فضای مجازی به صورت ویژه در دستور کار باشد.
شریفی نژاد تصریح کرد: باید برای شیوع کرونا ویروس بدترین نمایش مورد توجه باشد و با این نگاه برنامه‌ریزی های بلند مدت در بستر اینترنت و فضای مجازی در استان انجام شود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: تلاش برای افزایش تولید ماسک و مواد ضدعفونی کننده با راه اندازی خط تولیدهای جدید به طور جدی در استان سمنان در دست پیگیری است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار