با حضور معاون علمی و فناوری رئیس جمهور افتتاح شد:
فاز اول مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی کرمانشاه که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و استانداری کرمانشاه احداث شده بود، امروز (۲۹ شهریور) با حضور دکتر ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، دکتر طیبی رئیس جهاددانشگاهی و جمعی از مسئولان ارشد استان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۰۰۹۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 19 September 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه،  مجتمع نوآوری پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه با وسعت شش هزار متر مربع در دو فاز در حال ساخت است.

براساس این گزارش، این فاز از مجتمع محل استقرار سوله کارگاهی 20 شرکت دانش بنیان و واحد فناور در حوزه های زیستی و گیاهان دارویی، صنایع شمیایی، کشاورزی و غذایی و فناوری اطلاعات و ارتباطات شود.

درادامه برنامه ، مازیار نامداری مدیرعامل شرکت فناوران کاشت زاگرس در جمع خبرنگاران گفت: تمام مراحل پیش رشد و رشد شرکت از سال ۱۳۹۰ در پارک علم و فناوری کرمانشاه طی شده است و از محل در آمدهای این شرکت توانستیم امروز کارخانه تولید تجهیزات گلخانه ای را راه اندازی کنیم.

وی افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۵۵۰۰ مترمربع و با صرف اعتبار ۱۰ میلیارد تومان احداث شده است و در حال حاضر توانسته ایم برای ۴۰ نفر بصورت مستقیم در این کارخانه اشتغال ایجاد کنیم.

 

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار