کد خبر: ۹۰۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۶ 19 September 2020

 

 
 
رشت/ مدیرکل مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان با حجت الاسلام و المسلمین سیدمیرناصر حبیب زاده، از معمرین استان گیلان، دیدار و گفتگو کرد.
خدمت به معمرین و پیشکسوتان عرصه علم و تبلیغ توفیقی الهی است

به گزارش روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین لاکانی مدیرکل این مرکز با حضور در منزل حجج الاسلام و المسلمین میر ناصر حبیب زاده کوزانی، از روحانیون معزز سادات شهرستان رشت، با ایشان دیدار و گفتگو کردند.
مدیرکل مرکز خدمات استان ضمن ابلاغ سلام رئیس مرکز خدمات، به فعالیت‌های فرهنگی، معیشتی و درمانی این مرکز اشاره کرد و توجه به معمرین و پیشکسوتان عرصه علم و تبلیغ را از رویکردهای مهم مرکز خدمات عنوان کرد.
حجت الاسلام و المسلمین لاکانی گفت: حضور روحانیان در روستاها و مناطق محروم و تلاش این مبلغان بی‌نام‌ونشان، قابل‌تقدیر و تکریم است.
وی در این دیدارها گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با هدف کاهش مشکلات طلاب و روحانیان ارائه کرد.
مدیر کل مرکز خدمات استان همچنین اظهار داشت: یکی از برنامه‌های بنده این است که بتوانم قدم‌های مهمی را در مسیر رفع مشکلات و گرفتاری‌های طلاب و روحانیان منطقه بردارم.
حجت الاسلام و المسلمین میر ناصر حبیب زاده کوزانی از معمرین و علمای شهرستان رشت در این دیدار با بیان اینکه ایجاد مرکز خدمات از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله‌العالی) الهامی الهی است، گفت: حقیقتاً این مرکز منشأ خیرات و برکات فراوانی شده است که قابل‌تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار