حجت الاسلام وحدانی فر : جنگ هشت ساله جنگ ایمان و رذالت، شهادت و شقاوت و جنگ بهشت و جهنم بود ثابت کردیم سالیان سال توان مقابله با استکبار داریم.
کد خبر: ۹۰۰۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۸ 19 September 2020

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به فرا رسیدن چهلمن سالروز شکل‌گیری دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس در جنگ نابرابر برای ما برکات بسیاری داشت.
امام جمعه دهدشت در تشریح برکات دفاع مقدس گفت: انقلاب را در جنگ به جهان صادر کردیم، پرده از چهره تزویر جهانخواران کنار زدیم،دوستان و دشمنانمان را شناختیم و به این نتیجه رسیدیم که باید روی پای خود بایستیم.
وحدانی‌فر با بیان اینکه ایستادگی و امنیت امروز از برکات دفاع است، اضافه کرد:ما در جنگ ابهت دو قدرت شرق و غرب را شناختیم و قدرت جدید ایران اسلامی را خلق کردیم.
وی تصریح کرد: جنگ هشت ساله جنگ ایمان و رذالت، شهادت و شقاوت و جنگ بهشت و جهنم بود ثابت کردیم سالیان سال توان مقابله با استکبار داریم.
خطیب نماز جمعه دهدشت گفت: اگر امروز ندای اسلام خواهی را در همه دنیا می‌بینیم از برکات دفاع مقدس است.
حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: هفته دفاع مقدس را به همه کسانی که خالق این ایستادگی عظیم و تولید قدرت در ابعاد مختلف بودند تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
وحدانی‌فر سند 2030 و منویات رهبر انقلاب پیرامون این سند را یادآور شد و گفت: رهبر معظم انقلاب از سال 96 در رابطه با سند 2030 تذکر می‌دهند اما برخی توجهی ندارند.
وحدانی‌فر افزود: دشمن می‌خواهد بر اساس این سند برای خود سرباز و رعیت تربیت کند این سند دقیقا اصلی‌ترین لایه استقلال فرهنگی و علمی و نیز تاریخ و تمدن و هویت ما را هدف گرفته است.
وی با بیان اینکه سه سال است رهبری پدرانه مسائل را مطرح می‌کنند اما برخی نمی‌خواهند بفهمند، تصریح کرد: صبوری ملت انقلابی حد و اندازه دارد.اگر منویات رهبری مد نظر قرار نگیرد ملت انقلابی تکلیف خود را با لیبرالها و غربگراها و غرب‌گداها مشخص خواهد کرد.
وی با بیان اینکه اراده‌ای نیست که دروازه استعمار را ببندند،اضافه کرد: قرار نیست چهار نفر در فلان سازمان متنی بنویسند و برخی در کشور اجرا کنند.
امام جمعه دهدشت از امضای توافق صلح و عادی سازی روابط با اسرائیل را تنفس مصنوعی خواند و گفت: این روزها سریال آشکارسازی روابط صهیونیست کشورهای میکروسکوپی خلیج فارس حق و حقوق ملتی که حداقل عمر زیتون آن 200 سال است نادیتده گرفته می‌شود.
وحدانی‌فر تصریح کرد: اگر فکر می‌کنند با این کارها جمهوری اسلامی عقب نشینی می‌کند یا تهدید می‌شود اشتباه می‌کنند؛ جوانان انقلابی بحرین نشان دادند در مقابل ظلم سکوت نمی‌کنند ایران هم اگر برای مقابله با شیخ‌های خلیج فارس اراده کند همه خلافت‌ها را برکنار خواهد کرد.
وی شکل گیری جبهه مستقل، بیداری و اراده ازادیخواهان و اتحاد بیش از پیش را از نتایج این توافق برشمرد و گفت: انکه پشیمان خواهد شد نتانیاهو است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار