امیدواریم نماینده فعلی جناب آقای موحد در این چهار سال آینده بیشتر تلاش و فعالیت نماید تا کارنامه درخشان وخوبی ارائه دهد و تحقیقا همه خوشخال خواهند شد. بقول معروف اجاق پدر روشن باشد وسیله هر کسی.
کد خبر: ۸۹۹۷۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 15 September 2020
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسن دانشی ، فعال سیاسی طی یادداشتی نوشت : 
فبشرعبادالذین یستمعون القول وفیتبعون احسن: خداوند در قرآن بشارت میدهد به کسانی که حرفها و نظرات و قولهای دیگران را میشوند و بهترین را انتخاب می نمایند.
بقول بعضی از بزرگان مشکلات و خرابی هر جامعه بخاطر آدمهای بد آن نیست بلکه نتیجه سکوت آدمهای خوب و فهمیده آن است ( نقل به مضمون) توسعه، پیشرفت و رفاه جامعه نتیجه افکار و کردار افراد آن جامعه می باشد.
جامعه ای که افراد عاقل، کاردان ، دلسوز و متعهد سردمدار آن باشد جامعه ای سالم و عاری از ظلم و جهل می باشد ازادی و خردورزی و خلاقیت در چنین جامعه ای ساری و جاری است در چنین جامعه و ملتی ظلم و جهل که دو برادر دوقلو هستند جایگاهی نخواهد داشت اما مطمئنا جامعه ای که در آن فساد- تبعیض، فاصله طبقاتی رانت و عدم مساوات و برابری درش حاکم باشد افکار سردمداران و گردانندگان چنین جامعه ای آغشته به جهل یا ظلم می باشد.
که جهل بدتر از ظلم هست جهل بود که خوارج را بوجود آورد و سپاه امیرالمومنین را به شکست کشانده جهل بود که در صحرای کربلاسرامام حسین علیه السلام را از تن جدا کرد و در یک جمله جهل بی رحم ترین و خطرناکترین پدیده برای بشر در عالم است جهل عملکرد خود را مقدس می داند اماظالم ظلم خود را آگاهانه برای منافع دنیوی خود انجام میدهد.
در جامعه ای که جهل و ظلم حاکم باشد میدان دار آن افراد  ریا کار، چاپلوس وسودجو ، تملقگوو منافق صفت هستند که با شانتاژ ، توهین و تهمت باعث تضعیف و بیرون کردن افراد کاردان دلسوز و خدمتگذار از جامعه می شوند بنا براین افراد آگاه ، فهیم و متعهد باید برای حمایت از خدمتگذاران دلسوز جامعه که حمایت از منافع عمومی و دفاع از جامعه است برخیزند در این موقعیت زمانی در فضای مجازی بیشتر بحث و جدل بر سر عملکرد نمایندگان است که متاسفانه بعضی از افراد ناآگاه و متعصب تماما خدمات آنها را زیر سوال می برند تعصب ، فرزند جهل است و قضاوت متعصبین مزموم و محکوم است و با کمال تاسف جامعه را به واکنش و التهاب وام میدارد.
ارزیابی عملکرد نمایندگان قبل باید به وسیله کسانی انجام شود که آگاهی کامل از نیازها و مطالبات آن موقع مردم و عملکرد و خدمات همان زمان افراد ارزیاب شونده داشته باشد چون زمان هم نیاز مردم وهم خدمان را تغییر می دهدمثلا نیاز و خدمات ده یا بیست سال پیش مردم ما با خواست و مطالبه امروز خیلی فرق دارد به همین خاطر عقل و تدبیر حکم می کند در برهه های مختلف کسانی خود را برای خدمتگذاری از جمله نمایندگی به مردم عرضه نمایند که آگاهی و شناخت آنها نسبت به مطالبه گری و نیاز روز جامعه کامل باشد. اگر قلم بدستان و تحلیگران بخواهند عملکرد بخصوص نمایندگان را مقایسه و ارزیابی نمایند باید خواست، مطالبه و نیاز روز جامعه را در مقابل عملکرد و خدمات نمایندگان قرار دهند. نیاز و مطالبه گری امروز مردم ما توسعه همه جانبه بخصوص توسعه عمرانی، اقتصادی و اشتغالزایی است که در این برهه باید عملکرد چهار سال قبل و چهار سال آینده را با توجه به این خواسته و نیاز مردم ارزیابی نمایند مثلا مقبول است تحلیگران و ارزیاب کنندگان فضای مجازی عملکرد و خدمات جناب آقای مهندس هاشمی پور را در چهار سال گذشته منصفانه و بی غرضانه ارزیابی نمایند و دو سه یا چهار سال آینده عملکرد و خدمات حاج آقای موحد را مورد ارزیابی و مقایسه قرار دهند. اینکه پس از سه چهار ماه از مجلس یازدهم گذشته عملکرد و خدمات آنها مورد انتقاد و سرزنش و تعریف و تمجید قرار گیرد نه منصفانه است و نه عاقلانه .
اجاق پدر روشن باشد وسیله هر کسی / توصیه ای به هواداران موحد

بقول مرحوم دکتر شریعتی هرکس را میخواهید تخریب کنید  بد از او حمایت و تعریف کنید این تعریف و تمجید هایی که به صورت اغراق آمیز در فضای مجازی از عملکرد آقای موحد می شود بنظر بنده یک نوع تخریب است عدالت و انصاف حکم می کند هر چیز به موقع و جای خودش باید انجام شود اما قضاوت و تحلیل عملکرد و خدمات جناب آقای هاشمی پور الان لازم و پسندیده است که همه آگاهی دارند جناب آقای هاشمی پور زمانی نمایندگی چهار شهرستان را بعهده گرفت که دولت ومملکت در بحران اقتصادی شدید قرار داشت آن روز خزانه دولت به ته کشیدن نزدیکتر میشد کارهای عمرانی و پروژه های بزرک در کشور اکثرا بحالت تعلیق درآمدند اکثر کارخانه ها به تعطیلی کشیده شد در این موقعیت ایجاد طرح و پروژه جدید کاری مشکل و سخت بود.
اقای هاشمی پور با آن تلاش شبانه روزی و تعاملی که با وزرای قدرتمند و پولدار دولت داشت به یمن جایگاه خود در مجلس یعنی کمیسیون انرژی که در واقع اگر نگوئیم قدرتمندترین کمیسیون اما یکی از قدرتمندترین کمیسیونهای مجلس بوده و هست  وتخصص کاری خود برای توسعه منطقه و نیاز روز و مطالبه گری مردم بخصوص قشر جوان ، برای پیاده کردن پروژه های مورد نیاز و اشتغالزایی به حرکتی توسعه محور اقدام نمود که در آن وضعیت مملکت، فوق العاده و قابل تقدیر می باشد. 
آیا رساندن لوله گاز به منطقه دشمن زیاری ، قلعه رئیسی ، دیشموک آخرین نقطه منطقه با این صعب العبوری منطقه و زمان کم کار بزرگ و فوق العاده ای نیست؟ یقینا اگر هاشمی پور نبودن شاید تا چند سال دیگر بروش معمول گاز به آن مناطق نمی رسید.
آیا: ایده ایجاده جاده شهرستان لنده به تشان خوزستان که فاز اول آن با چهل میلیارد تومان شروع گردید و شهرستان لنده را انشاء الله از این بن بست خارج  و به خوزستان وصل می نماید کار بزرگ و فوق العاده ای نیست؟
آیا برداشت آب از پشت سدکوثر که با تقابل و مخالفتهای شدید نمایندگان خوزستان روبرو بود و پروژه آبرسانی ازاین سد به چهار شهر لنده – سوق –دهدشت وچرام که با بهره برداری از آن حدود چهل تا پنجاه سال این شهرها نیاز به آب شرب پیدا نمی کنند کار بزرگ و قابل تقدیری نیست.
آیا : ایده و شروع سد مارون 2 که باز با مخالفت نمایندگان خوزستان بود و هست که باعث آبیاری منطقه بخصوص : دشت کلاچوب و دشت چرام می شود تا زنان و دختران ما در فصل برداشت گوجه به بهبهان و گچساران برای دستمزد ناچیزی نروند و چندین اشتغال ایجاد می شودکار بزرگ و فوق العاده ای نیست ؟ آِیا به حرکت در آورنده پروژه های مرده ای مثل پترو شیمی و فسفات چرام که دیگر از دید مردم و مسئولین محو شده بودند و حالیه چند صد نفر در آنها مشغول به کاراست و الحمدالله قسمتی از فسفات نزدیک به بهره برداری می باشد کار بزرگ و با عظمتی نیست ؟ آیا شروع و ایجاد نیروگاه برق در پادوک که یکی از بزرگترین نیروگاه های کشور است و انشاء الله وقتی به بهره برداری برسد برق استان را تامین و به جاهای دیگر نیز صادر می کند و حدود 300 نفر نیرو فقط رشته برق در آن مشغول بکار میشود کار بزرگی نیست؟ آیا عملکرد آقای هاشمی پور  در پروژه جاده پاتاوه به دهدشت چه قبل از نمایندگی و چه زمان نمایندگی که حالیه به نظر کارشناسان فنی پیشرفت فیزیکی آن به 92 % رسیدکه البته نباید زحمات نمایندگان قبل جناب آقای موحد و آقای بزرگواری را نادیده گرفت ولی نقش آقای هاشمی در این پیشرفت کار بارزتر و پررنگتر می باشد کار کوچکی است. آیا : ایده و شروع کار لوله گاز از لنده به طرف ممبی و سرآسیاب تا رودتلخ بهمئی کار بزرگی نیست؟ و صدیا هزاران کار کوچک و بزرگ دیگر که بردن نام آنها در این مقوله نمی گنجد. 
همه اینها در مدت چهار سال آقای هاشمی پور شروع و انجام شد و این خدمات نفی خدمات نمایندگان محترم قبل نیست. این بزرگواران هم در زمان نمایندگی خودشان نسبت به انجام کارهای مورد و نیاز موکلین ومنطقه را در حد توان و تخصصشان انجام داده اند. ولی کارهای بزرگی که آقای هاشمی پور در یک دوره چهار ساله انجام داد بحدی بارز، روشن ودر توسعه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی منطقه موثر هستند که اگر کسی منکر آنها باشدمثل اینکه بدیهیات را منکر است. نیاز و مطالبه گری امروز منطقه توسعه همین نیازهای ذکر شده است که آقای هاشمی پور را در این بعدکاری باید سرآمد توسعه کهگیلویه نامید.
امیدواریم نماینده فعلی جناب آقای موحد در این چهار سال آینده بیشتر تلاش و فعالیت نماید تا کارنامه درخشان وخوبی ارائه دهد و تحقیقا همه خوشخال خواهند شد. بقول معروف اجاق پدر روشن باشد وسیله هر کسی. اما توصیه خیرخواهانه به دوستان و حامیان حاج آقا موحد عرض می کنم انشاء الله  به دیده مثبت بنگرند توجه داشته باشند. چهار سال وقت زیادی نیست خواست مردم ارائه کارنامه ملموس و قابل قبول است. تبلیغات بدون مستند را کسی نمی پذیرد خواسته ها ومطالبات مردم و ذائقه آنها خیلی متفاوت تر از گذشته است .دیگر عوض کردن نیرو و پست دادن به چند نفر تاثیر آنچنانی ندارد نیاز اساسی و خواست اصلی مردم توسعه عمرانی ، اقتصادی و اشتغالزایی می باشد.که انشاءالله به این مقولات توجه خاص شود.
الحمدالله منطقه از نظر توسعه سیاسی به رشد رسید و توسعه فرهنگی نیز مخلوطی از سنت همراه با خرافات و تداخل با دیدگاه های فرهنگ روز می باشدکه آمیختن و مقایسه آن با فرهنگ و تمدن روز فعلا مقدور نیست و کسی توقع اصلاح آنرا نیز ندارد. از محاسن فضای مجازی : یکی اینکه هرکس با هر ادبیاتی نمی تواند بصورت غیرمنطقی اظهار نظر کند باید جوابگوی گفته ها و نوشته خود باشد. دوم : ایجاد رقابت است بصورت سالم و منطقی نه تخریبی که موجب تلاش بیشتر و توسعه بهتر منطقه خواهدشد. در پایان عزیزان این بلای ناگهانی (کرونا) با همه بدی وخطرناک بودن درس بزرگ اخلاقی و اخطاری شدید به ما انسانها داده است خصوصیات این بلای ناگهانی شمه ای از آثار روز قیامت را به ما یادآوری می کند و تلنگری برای هشدار به دنیا پرستان و خوشبختانه باعث ابطال خرافاتی است که بعضا در دین و فرهنگ ما نهادینه شده و به انسانها یاد داد خواستن نجات و شفاعت غیر از خدا معامله دنیوی است و باید عبرت بگیریم.
خدایا چنان کن سرانجام کار                        توخشنود باشی و ما رستگار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار