کد خبر: ۸۹۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ 15 September 2020
 
 

 

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اعلام کرد : افراد بازداشت شده در شهرستان رودبار از کارمندان منابع طبیعی نیستند.

 

تشریح جزئیات خبر دستگیری 2 نفر در رودباربه گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛ در پی انتشار خبر بازداشت 2 کارمند اداره منابع طبیعی رودبار در رسانه های به جرم دریافت رشوه سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان اعلام کرد : این افراد از نیروهای شرکت خدماتی طرف قرارداد هستند که در شهرستان رودبار مشغول بکار بودند.

  • میرحامد اختری افزود : این اداره کل فروردین ماه امسال پس از دریافت گزارش تخلف 2 نفر از نیروهای شرکتی شهرستان رودبار به موضوع ورود کرد و پس از احراز تخلف و اعتراف آنها ، به دادگستری شهرستان رودبار معرفی و بلافاصله نیز هر 2 نفر از شرکت مربوطه اخراج شدند.
  • وی گفت :جنگل بانان و پرسنل غیور و جان بر کف منابع طبیعی علی رغم وسعت عمل و کمبودها با توجه به حساسیت حفاظت و صیانت از اراضی ملی و منابع طبیعی گیلان، بارها و بارها ثابت کرده اند تا پای جان از وظایف ذاتی خود عدول نمی کنند و در این راه خطیر شهدایی همچون "شهید پیروی و "شهید غفاری" و مصدومان متعددی را نیز تقدیم پیشگاه حضرت ولیعصر (عج) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی کرده اند.
  • سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گیلان افزود : به مردم عزیز استان اطمینان می دهیم که فرزندان و سربازان شما در ادارات منابع طبیعی و آبخیزداری استان در صورت مشاهده تخلف از اشخاص، در هر لباس و منصبی که باشند، طبق قانون برخورد خواهند کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار