نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت هر گونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را محکوم و خیانت می‌داند، گفت: همانطور که خوردن شراب و گوشت خوک حرام است ارتباط با رژیم صهیونیستی نیز حرام است.
کد خبر: ۸۹۹۴۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 15 September 2020

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله دقاق دوشنبه شب در هفتمین همایش بین‌المللی جبهه جهانی شباب المقاومه که با موضوع «راهکارهای نابودی اسرائیل» در سالن همایش‌های مدرسه عالی دارالشفاء برگزار شد، با بیان اینکه دشمنی یهودیان و مشرکان با اهل ایمان یک قاعده قرآنی است، اظهار کرد: دشمنان اسرائیل که در رأس آن‌ها جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت هستند، مؤمنان واقعی از نظر قرآن معرفی می‌شوند.

وی عادی‌سازی روابط امارات با رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و افزود: هر فردی که با مشرکان همراهی کند خائن است و باید سزای خیانت خود را بدهد.

نماینده شیخ عیسی قاسم در ایران، مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین دانست و گفت: اینکه فکر می‌کنیم فقط با مبارزه، استفاده از سلاح و امور مادی فلسطین آزاد می‌شود یک اشتباه است چراکه آزادسازی فلسطین یک موضوع معنوی و وابسته به توکل به خداست.

وی با تاکید بر اینکه جبهه مقاومت هر گونه ارتباط با رژیم صهیونیستی را محکوم و خیانت می‌داند، تصریح کرد: همانطور که خوردن شراب و گوشت خوک حرام است ارتباط با رژیم صهیونیستی نیز حرام است.

مدیر حوزه علمیه بحرینی‌ها با اشاره به اینکه مردم بحرین نیز روابط با رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کنند، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی غده سرطانی و به همراه آل خلیفه حکومتی نامشروع است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار