استاندار کرمانشاه گفت: برای مقابله و مدیریت بیماری کرونا نظارت دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری بر رعایت پروتکل های بهداشتی بسیار ضروری است
کد خبر: ۸۹۸۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۵ 13 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،هوشنگ بازوند در نشست ستاد کرونا استان، مصوبات ستاد ملی کرونا را لازم الاجرا دانست و گفت: نظارت بر حسن اجرای این مصوبات هم باید به شکل مناسبی انجام شود و با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه از مردم انتظار داریم برای کنترل کرونا مشارکت بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا، استفاده از ماسک یک الزام است و باید همه آن را رعایت کنند.

وی همچنین با بیان اینکه فرستادن دانش آموزان به مدرسه اختیاری است، افزود: آموزش و پرورش برای آن دسته از دانش آموزانی که در کلاسهای درس حضور می یابند، شرایط مناسبی مهیا کرده است‌.

بازوند ادامه داد: طبق مصوبه ستاد کرونا، سالن‌های ورزشی و استخرها همچنان بسته هستند.

وی همچنین بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط شهرداری کرمانشاه تاکید کرد و گفت: مجموعه هایی مانند تاکسیرانی و اتوبوسرانی که به مردم خدمات ارائه می دهند، حتما باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

تاکنون بیش از یازده هزار نفر با علائم مشکوک به کرونا در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند و هم اکنون نیز 267 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند.

همچنین تاکنون 546 نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده اند.

طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی استان طی یک هفته گذشته 100 نفر به جمع مبتلایان بستری در مراکز درمانی استان اضافه شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار