استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: بالا رفتن میزان مسافرت‌ها و پایین آمدن حساسیت هم استانی‌ها نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان شده است.
کد خبر: ۸۹۸۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵ 13 September 2020
عادی انگاری کرونا موجب افزایش آمار مبتلایان در استان شد

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین،هدایت الله جمالی پور با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر ۳۲۸ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در مراکز درمانی استان بستری هستند که در این میان تعداد ۶۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند و چهار فوتی هم در ۲۴ ساعت گذشته، گزارش شده است.

وی با ابراز تاسف از شرایط موجود، گفت: در صورت مشاهده رعایت نکردن موازین بهداشتی ابلاغ شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی قزوین به صنوف و کسبه، حتما برخورد قانونی لازم صورت می‌گیرد و ممکن است این رعایت‌ نکردن‌ها به تعطیلی برخی واحدها نیز منجر شود.

استاندار قزوین گفت: با توجه به وضعیت موجود، اجازه ازدحام در پاساژها و مکان‌های کسب وکار نباید داده شود و دستگاه‌های مجری با جدیت بر اجرای دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت داشته باشند.

این مسوول با بیان اینکه مراکزی که به نحوی با مسایل درآمدی و معیشتی مردم از جمله بازار و وسایل حمل و نقل عمومی در ارتباط هستند در معرض خطر شیوع ویروس کرونا قرار دارند، یادآور شد: استفاده از ماسک به عنوان ارزان‌ترین و مطمئن‌ترین راهکار پیشگیری به مردم توصیه می‌شود و در عین حال نیز از شهروندان درخواست داریم تا از تردد در فضاهای دربسته و تجمعات بیش از سه نفر خودداری کنند.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: حضور ناظران و مراقبان بهداشتی در سطح مناطق مختلف استان باید پررنگ‌تر از گذشته باشد و با توجه به همکاری و مساعدت صمیمانه دستگاه قضایی استان، با خاطیان و متخلفانی که به هر دلیلی قوانین بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، برخورد شدید اعمال می‌گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار