در قالب کاروان نذر آب:
به گزارش تابناک سمنان: مظفر محمد خانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از توزیع ۴۰۰ میلیون ریال بسته غذایی در قالب کاروان نذر آب سه در نقاط محروم نهبندان خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹ 12 September 2020

ورود کاروان نذر آب ۳ به خراسان جنوبی تا پایان هفته

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان صبح شنبه در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در راستای اجرای طرح نذر آب ۳، جمعیت هلال احمر سمنان پشتیبان هلال احمر یزد و خراسان جنوبی بود.

وی ادامه داد: توزیع ۲۰۰ بسته لوازم التحریر برای کودکان مناطق محروم از دیگر اقدامات انجام شده است.

مظفر محمد خانی تامین ۲۰۰ بسته غذایی شامل اقلامی مانند برنج، روغن، حبوبات و تن ماهی را از جمله حمایت های انجام شده دانست و افزود: ارزش تقریبی هر بسته بیش از ۲۰۰ هزار تومان بوده که در مجموع ۴۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمد خانی بیان کرد: امید است بتوانیم به خوبی از ظرفیت های هلال احمر در راستای خدمت به محرومان استفاده کرده و اهداف بشر دوستانه جمعیت را دنبال کنیم.

وی با اشاره به مناطق روستایی نهبندان بیان کرد: بسیاری از روستاهای نهبندان صعب العبور و محروم بوده که امید است مسئولان در راستای تامین آب بهداشتی، بهداشت محیط و تامین اقلامی مانند ساخت سرویس بهداشتی اقدام کنند.

محمد خانی  همچنین ادامه داد: مقرر شده از ظرفیت جمعیت هلال احمر سمنان در راستای تامین اقلام ساختمانی برای بهسازی و بازسازی مراکز بهداشتی در مناطق محروم نهبندان استفاده شود.

بنا به گفته محمد خانی تامین سیمان، گچ و کاشی از جمله حمایت های استان سمنان برای بهسازی و بازسازی مراکز بهداشتی در مناطق محروم است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار