انتقادات امام جمعه لنده خطاب به استاندار کلانتری؛
جناب اقای استاندار محترم خطاب به شما می گوییم که فرصت کار در این شهرستان در حال از دست رفتن است و در حوزه راه هرکاری صورت گرفته است تنها توسط بنیاد بوده است و در حوزه کشاورزی کارهای عقب مانده همچنان بلاتکلیف است که به خدمات دهی به این مردم محروم همچنان مغفول مانده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۳ 11 September 2020

لزوم ورود استاندار به موضوع روند کند محرومیت زدایی لنده/انتقاد امام جمعه لنده از عدم همکاری برخی مدیران کل با بنیاد مستضعفان

تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ قریب به ۳ سال از حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان محروم لنده میگذرد. براساس آنچه مسئولین گزارش داده بودند طرح محرومیت زدایی این منطقه به صورت مشارکتی فی مابین دولت و بنیاد در دستور کار قرار گرفت.

با بررسی مشکلات این منطقه خواهیم دید سالهاست که مهمترین مطالبه مردم این منطقه خروج از بن بست جاده ای و توجه به زیر ساخت های عمرانی بوده و هست. موضوعی که با گذشت ۳ سال از طرح محرویمت زدایی این منطقه با مشارکت دولت و بنیاد همچنان محقق نشده است و در آخرین خطبه نماز جمعه امام جمعه این شهرستان از روند کند توسعه زیر ساخت ها در این شهرستان انتقادات تندی را خطاب به استاندار داشتند و شفاف از سوی ایشان عدم همکاری برخی مدیران کل عامل این روند اعلام شد. موضوعی که می طلبد استاندار  کهگیلویه بویر احمد شخصا به آن ورود و نسبت به رفع موانع موجود اقدام تا از این فرصت طلایی نهایت بهره برده شود.

در این راستا حجت الاسلام محمودی در خطبه های امروز با انتقاد از روند کند محرویمت زدایی این منطقه اظهار داشت؛ بنا بود با عنایت به حضور بنیاد مستضعفان در شهرستان کارهای خوبی در حوزه های زیرساختی صورت بگیرد و جلسات مهمی مدیران کل داشتند ولی عدم همکاری مدیران کل با بنیاد باعث معطل کردن خدمات شده است و جدیت لازم در کار وجود نداشته است هرچند برخی از کارهای خوب صورت گرفت.

امام جمعه شهرستان لنده خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: جناب اقای استاندار محترم خطاب به شما می گوییم که فرصت کار در این شهرستان در حال از دست رفتن است و در حوزه راه هرکاری صورت گرفته است تنها توسط بنیاد بوده است و در حوزه کشاورزی کارهای عقب مانده همچنان بلاتکلیف است که به خدمات دهی به این مردم محروم همچنان مغفول مانده است.

وی گفت:آب وفاضلاب نیز از جمله اداراتی است که نتوانست حق مطلب را در حق مردم این شهرستان در همکاری با بنیاد مستضعفان به سرمنزل مقصود برساند.

لازم ّذکر است تعیین تکلیف چندین معدن خفته منطقه با هدف ایجاد اشتغال پایدار، آبیاری دشت بن و دشت ناصری، رفع مشکلات برق شهرستان، توجه به زیر ساخت های شهری، توجه به ساماندهی روستاها، رفع مشکلات شبکه های موبایل و اینترنت، رفع مشکلات آب شرب شهر لنده، توسعه زیر ساخت های آموزشی، تکمیل دانشگاه پیام نور واحد لنده، احداث فرهنگ سرا و سالن اجتماعات در کنار خروج از بن بست جاده ای از جمله مهمترین مطالبات مردم این منطقه است که انتظار میرود حال که بنیاد مستضعفان در این منطقه مستقر است دولت و مدیران کل در مشارکت با این نهاد همکاری لازم را داشته تا چهره محرومیت از این منطقه زدوده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار