کد خبر: ۸۹۷۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 11 September 2020

 

دستگاه های امدادی وخدماتی برای حوادث احتمالی فصل سرما آماده باشند

فومن- فرماندار فومن تأکید کرد: دستگاه های خدماتی و امدادی برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی فصل بارندگی و سرما آماده باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی صبح جمعه در جلسه شورای اداری فومن با محوریت تکریم و معارفه امام جمعه جدید این شهر، گفت: یکی از مهم‌ترین مباحثی که همواره به آن تذکر می‌دهم حفظ کرامت انسانی و حقوق شهروندی و رعایت تکریم ارباب رجوع است.

محسنی با بیان اینکه فومن در ایام کرونا بوده که بیشترین جلسات را در این خصوص داشته است، تصریح کرد: کارکنان و ادارات شهرستان باید پروتکل‌های بهداشتی را بیش از گذشته رعایت کنند و بی توجهی به این موضوع قابل قبول نیست و کسانی که بدون ماسک وارد ادارت می‌شوند نباید خدمات دریافت کنند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به ویروس کرونا انتظار می‌رود با رعایت پروتکل نماز جماعات در سطح ادارات حتماً برگزار شود، خاطر نشان کرد: کلیه ادارات خدماتی و امدادی در خصوص بارندگی در فصل پاییز آمادگی لازم را در مقابله با هر گونه حوادث احتمالی را داشته باشند.

محسنی با بیان اینکه مطالباتی که دستگاه‌ها در خصوص یکدیگر دارند نباید به دستگاه قضائی کشیده شود، افزود: تبادل موافقت نامه‌ها و تخصیص اعتبارات در خصوص تبادل و تخصیص اعتبارات مدیران پیگیر باشند هنر مدیر شهرستانی است.

وی با اشاره به تکریم از امام جمعه سابق فومن و معرفی امام جمعه جدید، گفت: فومن همچنان که شهرستان گردشگر پذیر و باستانی است مهد بزرگان عالمان هنرمندان و آیت الله بهجت (ره) است و از شهرستان‌های مهم بوده و مردم فومن در تمام تاریخ اثرگذار و تاریخ ساز بودند.

فرماندار فومن با بیان اینکه فومن اولین معلم شهید گیلان و دارای ٤٠٧ شهید می‌باشد، ادامه داد: در انقلاب اسلامی تریبون نماز جمعه مهم‌ترین تریبون تبیین نظام و بیان مطالبات پرداخته است و تریبون نماز جمعه تنوین افکار عمومی و هدایتگر بوده است.

محسنی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌هایی که همواره حجت الاسلام صفوی داشتند ساخت و احداث مصلای در این شهرستان بوده است، تصریح کرد: مردم شهرستان فومن متدین و انقلابی بوده‌اند و همیشه پشت نظام بوده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار