کد خبر: ۸۹۷۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 11 September 2020

 

اهانت نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام غیر قابل بخشش است

فومن- نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به تکرار اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام از سوی نشریه فرانسوی، گفت: چنین اقداماتی غیر قابل بخشش است.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل بهروزی فر صبح جمعه در جلسه شورای اداری فومن با موضوع تودیع و معارفه امام جمعه ضمن قدردانی از تلاش‌ها و زحمات حجت الاسلام صفوی امام جمعه سابق این شهر، اظهار کرد: ایشان سابقه درخشانی داشته و در این سال‌ها برای شهرستان فومن بوده اند.

وی با بیان اینکه حجت الاسلام صفوی برای ساخت مصلای این شهر زحمات بسیاری کشیده اند، افزود: دو قشر روحانی و پاسدار بازنشستگی ندارند در این زمان هم پای کار انقلاب در همه صحنه‌ها هستند.

بهروزی فر با تاکید بر اینکه تکریم ارباب رجوع باید سرلوحه کار همه مسئولان و کارکنان در دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، گفت: باید خود را در هر حال خادم و نوکر مردم بدانیم.

وی با اشاره به سخن امام راحل که مردم ولی نعمتان ما هستند، تصریح کرد: ما در مقابل مردم تکلیف و رسالت سنگینی داریم حداقل کاری که در این برهه از زمان می‌توانیم انجام دهیم تکریم آنها است.

نماینده فومن و شفت در مجلس به اهانت نشریه فرانسوی به ساخت مقدس پیامبر گرامی اسلام و با بیان اینکه این اهانت‌ها بارها تکرار شده است، گفت: از کسانی که به مقدسات ما توهین می‌کنند هرگز نخواهیم گذشت و اینها به دنبال اختلاف بین مسلمان جهان هستند.

بهروزی فر با اشاره به در پیش بودن فصل سرما و بارندگی، تأکید کرد: متأسفانه هیچ گاه در برخورد با حوادث غیر مترقبه از تجربیات گذشته استفاده نشده است. ضعف‌ها بسیار است باید تلاش کنیم خسارت‌ها کاهش یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار