معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: طرح جوانان هلال احمر همراهان ایران همدل در قم در قالب اهدای سبد کالا به نیازمندان اجرا شد.
کد خبر: ۸۹۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱ 10 September 2020

به گزارش تابناک قم، محمد مصباحی با اشاره به اجرای طرح جوانان هلال احمر همراهان ایران همدل در قم در قالب اهدای سبد کالا به نیازمندان بیان کرد: این طرح شامل تهیه و توزیع ۱۱ قلم اقلام معیشتی و لوازم التحریر ویژه خانواده های کم برخوردار در ماه محرم است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان قم افزود: هر سال جوانان قم طرحی را در روز هشتم محرم مصادف با بزرگداشت حضرت علی اکبر داشتند که در این روز دسته عزاداری به سمت حضرت معصومه(س) حرکت‌ می‌کرد و سفره اطعامی را به تبرک و نذری عزاداران پهن می کردند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال با شیوع بیماری کرونا مواجه هستیم و دسته عزاداری و اطعام عزاداران را نداشتیم طرحی بشردوستانه جایگزین پیشنهاد شد و به جای مراسم هر ساله، جوانان هلال احمری با همراهی خیرین به جمع آوری کمک ها در قالب سبد کالا و اهداء به نیازمندان اقدام کردند.

مصباحی عنوان کرد: فراخوان این طرح در آغاز ماه محرم منتشر و از طریق اعضاء و خیرین ۸۰ سبد کالا به ارزش حدودی ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، تهیه و آماده شد که اقلام مختلفی از جمله حبوبات و ماکارونی، سویا، روغن، چای و قند و پنیر و خرما و رب فراهم شده و در ادامه طرح توزیع نیز توسط اعضاء جوان هلال احمر اجرا خواهد و با مراجعه به منازل نیازمندان این بسته ها اهدا می شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار