رئیس کل دادگستری استان قزوین بابت عملکرد غیرقابل قبول مسئولان استان قزوین برای ساماندهی سایت دفن زباله محمدآباد، از مردم استان قزوین عذرخواهی کرد.
کد خبر: ۸۹۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷ 10 September 2020

عملکرد غیرقابل قبول مسئولان استان قزوین برای ساماندهی سایت دفن زباله محمدآباد

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، حجت الاسلام نورالله قدرتی، رئیس کل دادگستری استان در گفت وگوی تلفنی با بخش خبری ۲۰ شبکه قزوین، از مردم استان بابت کوتاهی صورت گرفته در ساماندهی سایت زباله محمدآباد عذرخواهی کرد و گفت: دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی و مسئولان استان، سه شنبه هفته آینده با هماهنگی صداوسیما، گردهم می‌آیند تا ضمن بررسی نهایی، درباره ساماندهی سایت محمدآباد تصمیم گیری کنند تا اگر وعده‌ای به مردم می‌دهند، بتوانند آن را عملی کنند.

رئیس کل دادگستری استان خاطرنشان کرد: حقوق عمومی در سایت محمدآباد تضییع شده است و شهرداری و سازمان همیاری‌ها باید با همکاری بخش خصوصی به صورت جدی‌تر وارد ساماندهی سایت محمدآباد شوند.

حجت الاسلام قدرتی خاطرنشان کرد: سایت بازیافت محمدآباد توان بازیافت این حجم از زباله را ندارد و باید تصفیه خانه نیز در آن ایجاد شود و همه باید کمک کنند تا جلوی این معضل را که به زودی در استان قزوین فاجعه ایجاد خواهد کرد را بگیرند.

به گفته رئیس کل دادگستری استان، سایت محمدآباد زیر نظر سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها فعالیت می‌کند و شهرداری باید در این زمینه پاسخگو باشد.

وی افزود: دستگاه قضایی، سازمان بازرسی و محیط زیست نیز باید بر فرایند فعالیت‌های این سایت نظارت کنند.

رئیس کل دادگستری استان گفت: همه ما مسئولیم و در زمینه ساماندهی سایت محمدآباد، کوتاهی کرده ایم.

منبع:صداوسیما

برچسب ها: زباله ، شهرداری ، پسماند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار