کد خبر: ۸۹۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸ 09 September 2020

 

 
اهالی روستای الدمیخه در حومه جنوبی غربی قامشلی خواستار خروج نیرو‌های آمریکا و ترکیه از خاک سوریه شدند.
 
 
 
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، در استان حسکه ده‌ها ساکن روستای الدمخیه و روستا‌های اطراف در حومه قامشلی در جنوب غربی استان حسکه در مرکز این روستا تجمع کرده و پرچم‌های سوریه و عکس‌های بشار اسد، رئیس‌جمهوری این کشور را در دست داشتند و حمایت خود را از ارتش سوری اعلام کردند.

تظاهرکنندگان سوری پرچم آمریکا را آتش زدند

تظاهرکنندگان همچنین به ارتش روسیه که از ارتش سوریه در جنگ علیه تروریسم و نیرو‌های جدایی طلب و مداخلات خارجی پشتیبانی می‌کند، درود فرستادند.

تظاهرکنندگان تاکید کردند، تنها راه اخراج اشغالگران مقاومت مردمی است که شراره‌های اولیه آن از قامشلی و حسکه شروع و تا دیرالزور کشیده شده است.

تظاهرکنندگان سوری پرچم آمریکا را آتش زدند

آن‌ها حمایت خود را از مقاومت اعضای دو قبیله البکاره و العکیدات علیه اشغالگری آمریکا و نیرو‌های دموکراتیک سوریه "قسد" در حومه دیرالزور اعلام کردند.

آن‌ها تصاویر افراد کشته شده در مواجهه با داعش را در دست داشتند و پرچم‌های آمریکا را در جریان تظاهرات علیه اشغالگری ترکیه و آمریکا در حومه حسکه در شمال شرق سوریه آتش زدند.
تظاهرکنندگان سوری پرچم آمریکا را آتش زدند
شرکت کنندگان در این تظاهرات مخالفت خود را با بسته تحریم‌های بزرگ آمریکا تحت عنوان قانون سزار (قیصر) با هدف واداشتن مردم سوریه به دست برداشتن از رویکرد مقاومت و دفاع از حقوق عربی‌شان رد کردند.

آن‌ها گفتند، حمایت کشور‌های دوست در راس آن‌ها روسیه تاثیر مثبتی بر ناکامی این تحریم‌های ظالمانه خواهد داشت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار