فرمانده انتظامی استان قم از کشف حدود 5 میلیارد ریال اتواع کالای قاچاق از 3 دستگاه " اتوبوس" خبر داد. وی همچنین از کشف بیش از 240 کیلوگرم تریاک و حشیش و دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۰۳ 09 September 2020

به گزارش تابناک قم، سردار سید محمود میرفیضی، فرمانده انتظامی استان قم اظهار کرد: پیرو خبر واصله از پایگاه دهم فرماندهی انتظامی تهران بزرگ مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر از نوع تریاک، با یک دستگاه رنو وانت در حال عبور از محور مواصلاتی استان قم موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضایی استان قم بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودرو‌های عبوری خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در بازرسی از رنو وانت مقدار ۲۰۶ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک در قالب ۲۰ بسته کشف شد.

سردار میرفیضی تصریح کرد: در نهایت متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شد.

کشف ۲۷ کیلوگرم حشیش در قم

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه از کشف ۲۷ کیلو و ۳۰۰ گرم حشیش و دستگیری ۲ نفر در این رابطه خبر داد.

وی گفت: در پیگیری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم یک قاچاقچی مواد افیونی شناسایی و مشخص شد نامبرده قصد دارد یک محموله مواد مخدر حشیش را با یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ از یک استان غربی به قم منتقل کند، بنابراین موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم اضافه کرد: طی بازرسی از خودرو پژو ۲۷ کیلو و ۳۳۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد و در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی استان شدند.

کشف حدود ۵ میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در قم

فرمانده انتظامی استان قم همچنین از کشف انواع کالای قاچاق از ۳ دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: به منظور مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز با کنترل اتوبوس‌های عبوری از محور‌های مواصلاتی استان ۳ دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق، توقیف و به مقر انتظامی منتقل شدند.

وی افزود: در بازرسی از قسمت‌های مختلف اتوبوس‌ها و همچنین قسمت‌های جاساز شده، انواع کالای قاچاق شامل ۴ دستگاه تلویزیون، ۴ دستگاه ماشین لباسشویی، ۴هزار ثوب پوشاک،۸۹هزار و ۷۰۰عدد فندک سنگی،۶۵۵قطعه لوازم یدکی خودرو،۱۵۳دستگاه قهوه ساز،۶۵۷دستگاه باطری ups،۵۱هزار و۵۰۰عددخودکار،۱۱هزار و ۸۸۰عدد باطری نیم قلمی،۱۱هزار و ۹۰۰عدد باطری ساعت مچی،۲هزار و ۱۶۰ عدد خمیر دندان، یک هزار و ۲۷۰ عدد ابزار آلات دستی و ۱۲۵ کیلو مغز گردو کشف شد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: بر اساس نظر کارشناسان گمرک، ارزش ریالی کالا‌های کشف شده حدود ۵ میلیارد ریال برآورد و به سازمان اموال تملیکی استان تحویل شد.

سردار میر فیضی ادامه داد: در این رابطه ۶ نفر متهم دستگیر شدند که با صدور قرار قانونی مناسب از سوی شعب تعزیرات حکومتی استان، روانه زندان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار