رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه از برخورد قاطع دستگاه قضایی استان با زمین‌خوار حرفه‌ای در شهرستان کنگاور خبرداد.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ 08 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،پرویز توسلی زاده با اشاره به شکایت جمعی از اهالی شهرستان کنگاور مبنی بر اینکه ٢٠ سال پیش ٨٠٠ خانواده در تعاونی مسکن نیروی انتظامی ثبت‌نام کرده‌اند و پس از پرداخت پول، برگه واگذاری زمین به آنان اعطا شده، اما طی ٢٠ سال گذشته نه تنها پیشرفتی در ساخت آن صورت نگرفته، بلکه از میزان متراژ اولیه زمین نیز کاسته شده، افزود: دستگاه قضایی بنا به وظیفه ذاتی خود که برخورد با مفسدان را در اولویت برنامه های خود قرار داده و با توجه به اهمیت موضوع و سرگردانی بیش از ۸۰۰ خانواده کنگاوری، موضوع را با حساسیت دنبال و پیگیری کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از دادگستری کرمانشاه، توسلی زاده اضافه کرد: نهایتا پس از کش و قوس‌های فراوان، متهم "ش.م" دستگیر و روانه زندان شد.

وی تصریح کرد: قرار وثیقه ۱۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی به اتهام مشارکت در انتقال مال غیر به میزان ۵۷ هزار مترمربع از اراضی ملی برای متهم صادر شده، اما به دلیل عدم تودیع وثیقه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: ایجاد چنین مشکلاتی برای مردم ناشی از عدم انجام وظایف قانونی توسط دیگر ادارات است که مردم و دستگاه قضایی را با چنین مشکلاتی مواجه می‌کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار