با مجوز ستاد استانی مقابله با کرونا در ورزش، هیئت فوتبال استان قم می تواند لیگ های فوتبال را با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار کند.
کد خبر: ۸۹۶۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴ 08 September 2020

به گزارش تابناک قم، قدرت الله باقری سرپرست هیئت فوتبال اظهار داشت: به ستاد مقابله با کرونا در ورزش برای برگزاری لیگ‌های فوتبال استان نامه زدیم و خوشبختانه با درخواست ما موافقت کردند. البته برای برگزاری لیگ‌های فوتبال قم باید شیوه نامه‌های بهداشتی توسط تیم‌ها و باشگاه‌ها رعایت شود که در جلسه‌ای با حضور مدیران تمام باشگاه‌ها در این باره تصمیم گیری می‌شود.

سرپرست هیئت فوتبال ادامه داد: در صورت موافقت باشگاه‌ها و تأمین هزینه‌های رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، مسابقات لیگ برتر استان قم در رده‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی همچنین در خصوص استعفای مهدی بهشتیان از سمت دبیری هیئت گفت: سو تفاهم‌هایی به وجود آمده بود که در جلسه‌ای مرتفع شد و همکاری ایشان با هیئت ادامه پیدا خواهد کرد.

سرپرست هیئت فوتبال در ادامه با بیان اینکه بهشتیان یکی از پیشکسوتان مطرح و مورد قبول جامعه فوتبال است گفت: کادر جدید هیئت فوتبال از جوانان و پیشکسوتانی تشکیل شده که هم تحصیلات بالایی دارند و هم از تجربیات زیادی برخوردار هستند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار