کد خبر: ۸۹۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴ 05 September 2020

 

 
زمان شروع مدارس اگر چه از روز اول مهرماه است اما زمان شروع مدارس در سال تحصیلی ۹۹- ۱۴۰۰ به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس در سال تحصیلی گذشته زودتر خواهد بود.
 
 
 

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، وزارت آموزش و پرورش سه سناریو را برای بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور ۹۹ در نظر گرفته است که هر کدام از این سناریو‌ها برای وضعیت‌های مختلف شهرها در رابطه با شیوع ویروس کرونا طراحی شده‌اند. در سال تحصیلی جدید علاوه بر کلاس اولی ها، دومی ها نیز به مدرسه می روند. وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که اصل بر آموزش حضوری است چرا که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری نیست و همچنین مدارس فقط با دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا غیرحضوری می شوند.

دبستان پسرانه طلوع اسلام واقع در منطقه ۷ تهران محله سهروردی در سال ۱۳۵۰ هجری شمسی تاسیس و دارای هشت کلاس درس هوشمند است. این مدرسه به کمک والدین دانش‌آموزان، مربیان و حتی خود دانش آموزان برای سال تحصیلی جدید و متناسب با دستور العمل های بهداشتی آماده سازی می‌شود. موضوع مهمی که خانواده‌ها با آن مواجه هستند حضور فرزندان‌شان در کلاسهای درس است. والدین از یک‌سو نگران سلامت فرزندانشان در مدارس هستند و از سوی دیگر دغدغه درس و مشق دانش‌آموزشان را دارند.

 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار