سبد خرید اولیه سرخ‌ها با جذب مدافع، هافبک و مهاجم
یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس وعده داده که امروز سه بازیکن به عضویت این تیم در خواهند آمد.
کد خبر: ۸۹۴۳۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴ 01 September 2020

به گزارش تابناک سمنان: پرسپولیس که بعد از تعطیلی چهار روزه، تمرینات خود را از روز گذشته برای آماده سازی حضور در لیگ قهرمانان آسیا استارت زده، با ادعای یحیی گل محمدی از امروز در بازار نقل و انتقالات حاضر خواهد شد.

 

سرخ‌ها که روز گذشته با فسخ قرارداد مهدی ترابی با شوک بزرگی مواجه شدند و غیبت علی علیپور و بشار رسن نیز نگرانی آنها را افزایش داد، اکنون قصد دارند برای تقویت خود در بازار نقل و انتقالات تابستانی استارت بزنند و در این راستا با نظر یحیی گل محمدی در اولین گام امروز با سه بازیکن به توافق برای عقد قرارداد دست خواهند یافت.

 

این سه بازیکن با نظر سرمربی سرخ‌ها در سه پست مدافع چپ، هافبک دفاعی و مهاجم جذب خواهند شد که در ادامه به بررسی وضعیت آنها خواهیم پرداخت.

سعید آقایی؛ مدافع چپ


این مدافع چپ 25 ساله، کار را از تیم جوانان تراکتور استارت زد و در ادامه با نمایشی درخشان در تیم گسترش فولاد بار دیگر به عضویت تراکتور در آمد. او در ادامه طی سه فصل اخیر راهی سپاهان شده و سابقه دعوت به اردوی تیم ملی در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش و انجام چهار بازی ملی را در کارنامه دارد. 


پرسپولیس در این پست در حال حاضر محمد نادری را در اختیار دارد که قراردادش به پایان رسیده و در صورت نیاز باید با باشگاه کورتریک برای جذب دائم او به توافق دست یابند و محمد انصاری نیز به دلیل مصدومیت رباط صلیبی حداقل تا آذرماه دور از تمرینات خواهد بود.

 

 

میلاد سرلک؛ هافبک دفاعی


هافبک اصفهانی حال حاضر شهرخودرو که در نیم فصل در انتقالی جنجالی راهی مشهد شده بود، سابقه قهرمانی در لیگ برتر با پیراهن سپاهان را در کارنامه دارد. این هافبک 25 ساله نیز کار را از تیم جوانان سپاهان استارت زد و طی این مدت سابقه حضور در تیم‌های سپاهان، نساجی و شهرخودرو را در کارنامه دارد.


پرسپولیس در این پست در حال حاضر کمال کامیابی نیا، سعید حسین پور، احمد نوراللهی و محسن ربیع خواه را در اختیار دارد.

 

 

عیسی آل کثیر؛ مهاجم


مهاجم 31 ساله دزفولی که در فصل نوزدهم در تیم صنعت نفت آبادان حضور داشت، در نیم فصل گذشته نیز موردتوجه پرسپولیس قرار داشت که اسکوچیچ و در ادامه سراج و باشگاه نفت مانع از این انتقال شدند. او فصل نوزدهم را با ثبت دوازده گل خاتمه داد. آل کثیر که از او به عنوان جانشین علی علیپور یاد می‌شود طی فصول گذشته در تیم‌های استقلال اهواز، پیکان، البدر بندر کنگ، آلومینیوم هرمزگان، نفت تهران و پیکان حضور داشته و طی فصول اخیر میانگین گل زده 8 در طول فصل را از خود به جا گذاشته است. 

 

 

پرسپولیس در پست مهاجم بعد از پایان قرارداد علی علیپور، کریستین اوساگوآنا و مهدی عبدی را در اختیار دارد. 

 

یحیی گل محمدی البته وعده داده طی روزهای آتی با سه بازیکن دیگر نیز به توافق دست خواهند یافت. سه بازیکن بعدی پرسپولیس که یکی از آنها پست دروازه بان خواهد بود که با جدایی علیرضا بیرانوند خالی است و تنها بوژیدار رادوشوویچ و بیات را در اختیار دارند.

 

مدیربرنامه‌های عیسی آل کثیر مقابل باشگاه پرسپولیس

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار