کد خبر: ۸۹۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۰ 28 August 2020
آیت الله فلاحتی با بیان اینکه برای رونق تولید باید از واردات بی رویه محصولات خارجی جلوگیری شود.گفت: سال آخر دولت برای حل مشکلات مردم و کشور مهم و قابل توجه است
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 7شهریور) در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به جلسه ویدئو کنفرانسی هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب گفت: سال آخر دولت برای حل مشکلات مردم و کشور دوره ای مهم و قابل توجه است و امیدواریم نکاتی که رهبر انقلاب تذکر دادند در سایه تلاش دولت، عملی شود.


امام جمعه رشت تلاش برای کارهای اساسی مانند اصلاح ساختار بودجه را از تذکرات رهبر معظم انقلاب به دولت بیان و اظهار کرد: نظام بودجه کشور باید اصلاح شود.

 

وی گفت: رهبر انقلاب، پیگیری برای قول‌هایی که داده شده را از دیگر مطالبات مردم از دولت دانستند و فرمودند: مردم رای دادند که مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی کشور به دست دولت حل شود.


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه نرخ تورمی که به وجود آمده بعید است در مدت کوتاه جلوگیری شود، اظهار داشت: اگر نمی توان از افزایش تورم جلگیری کرد باید تلاش شود حداقل در همین حد باقی بماند.

 

وی افزایش تولید را از دیگر مطالبات مردم از دولت دانست و گفت: افزایش تولید باعث اشتغالزایی و معیشت راحت و تقویت ارزش پول ملی می شود.


آیت الله فلاحتی تاکید کرد: برای رونق تولید باید از واردات بی رویه محصولات خارجی جلوگیری شود.


وی اذعان داشت: ناهماهنگی بین ادارات، پیچیدگی روابط اداری، خام فروشی و وجود نقدینگی فراوان از موانع تولید است.


امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دولت تلاش کند، کشور با مشکلات کم به دولت بعدی واگذار شود، گفت: چهار سال اول دولت بعد صرف کاهش تورم موجود شود.


وی در ادامه با قدردانی از هیئت های عزاداری به خاطر برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) همراه با پروتکل های بهداشتی گفت: در محرم امسال، نظم هیئت ها در برگزاری مراسم به نمایش در آمد.


فلاحتی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه آمریکا روز به روز به سوی مفتضح شدن و فرو رفتن در انزوا پیش می رود، گفت: آمریکا در ارجاع پرونده ایران به شورای امنیت و به جریان انداختن مکانیزم ماشه مفتضح شد.


وی به طرح مجدد پرونده هسته ای ایران در آژانس و شورای امنیت اشاره کرد و گفت: مسئولان هسته ای ایران فریب وعده های تو خالی دنیای کفر را نخورند.


نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: در چند سال اخیر دیدیم که آمریکا و اروپایی ها دشمن شماره یک ملت ایران هستند و شعار مرگ بر آمریکای ملت ایران همیشه بلند است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار