کد خبر: ۸۹۳۱۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸ 28 August 2020
جمشیدی سه ساری گفت: پیشرفت خوبی را علی رغم توطئه های دشمنان با وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان در کشور شاهد هستیم.
 

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«رضا جمشیدی سه ساری» در سخنرانی پیش از خطبه های آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این شهرستان ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را تسلیت گفت و ضمن تبریک هفته دولت، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت را گرامیداشت و افزود: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب اسلامی، فرصتی برای بازخوانی و بازگویی روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان جایی و باهنر است که فارغ از توجه به پست و مقام به خدمت برای مردم می‌اندیشیدند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا با بیان اینکه دولت با همه کاستی ها، نگرانی ها و تنگناها توانسته با هدایت هوشمندانه رهبر معظم انقلاب زمینه های مختلف توسعه را در مسیر کار خود داشته باشد و حتما این مسیر توسعه با همراهی همه شما مسئولین و مردم اتفاق خواهد افتاد، افزود: دشمنان در تلاشند تا ناامیدی، یاس و ناکارآمدی دولت و مسئولین نظام را بیشتر نشان دهند اما مردم در شرایط های مختلف وضعیت های گوناگون نشان دادند نه تنها یاس و ناامیدی را استمرار نمی دهند بلکه نظام شان را دوست دارند و رضایتمندی آنان پابرجاست.

 

وی با اشاره به اینکه دولت با توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری و بدون توجه به تمام خباثت ها و کینه توزی های دشمنان برای حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم در شرایط کنونی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند، خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در طول این سال ها برای رفع موانع کسب و کار صورت گرفته است رضایتمندی مردم استمرار دارد.

 

جمشیدی سه ساری تاکید کرد: در شرایط فعلی مسئولان باید با مردم که ولی نعمت های دولت ها هستند به نحو شایسته خدمات برسانند.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا افزود: انتظارم از مسئولین دستگاه های اجرایی این است با قدم های محکم تان اقدامات خوب و شایسته داشته باشید که برای مردم قابل لمس باشد و مشکلاتشان حل شود.

 

وی با اشاره به اینکه از لحاظ اقتصادی ما در شرایط و تنگناهای متفاوتی قرار داریم که با درایت حکیمانه مقام معظم رهبری و استقامت و همراهی مردم، نقشه دشمنان نقش بر آب شده است، تصریح کرد: پیشرفت خوبی را علی رغم توطئه های دشمنان با وحدت و همدلی بین مردم و مسئولان کشور شاهد هستیم.

 

جمشیدی سه ساری با بیان اینکه در طول هفته بزرگداشت دولت ۵۲ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرستان آستارا قابلیت بهره برداری داشت، افزود: تعدادی از این پروژه ها به بهره برداری رسید و برخی دیگر نیز در روزهای آینده افتتاح و به بهره برداری می رسد.

 

سرپرست فرمانداری بندر آستارا ارزش ریالی پروژه هایی که در هفته دولت در این شهرستان به بهره برداری می رسد را ۷۸۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار