تیم‌های منتخب هیأت تیراندازی استان قم به ترتیب رتبه‌های چهارم لیگ برتر و ششم لیگ دسته اول تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص دادند.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۸ 27 August 2020

به گزارش تابناک قم، رتبه چهارمی لیگ برتر و مقام ششمی لیگ دسته اول فصل 1398 مسابقات تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور در حالی به نام تیم‌های منتخب هیأت تیراندازی قم به ثبت رسید که سازمان لیگ فدراسیون با توجه به تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور و با هدف حفظ سلامتی تیراندازان، در جلسه‌ کمیته اجرایی فدراسیون تیراندازی تکلیف تیم‌های قهرمان و سقوط کننده را بدون برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر و دسته اول مشخص کرد، در شرایطی که لیگ برتر بانوان با رقابت 6 تیم و لیگ دسته اول بانوان با حضور 12 تیم به انجام رسید.

در جدول رده‌بندی نهایی رقابت‌های سیزدهمین دوره لیگ برتر تیراندازی بانوان باشگاه‌های کشور تیم هیأت تیراندازی قم در رشته تفنگ بادی با یک برد، 6 باخت و 11 امتیاز بین 6 تیم جایگاه چهارم را کسب کرد و در لیگ برتر ماندنی شد، در حالی که تیم‌های مقاومت با 35 امتیاز، ساچمه بیژن با 27 امتیاز و شهرداری قزوین با 19 امتیاز اول تا سوم شدند.

در رشته تپانچه بادی مسابقات بانوان لیگ برتر باشگاه‌های ایران نیز تیم هیأت تیراندازی قم عملکردی مشابه رشته تفنگ داشت و با یک برد، 6 باخت و 11 امتیاز رده چهارم را به خود اختصاص داد، در شرایطی که تیم‌های مقاومت با 35 امتیاز، ساچمه بیژن با 23 امتیاز و شهرداری قزوین با 23 امتیاز در رده‌های اول تا سوم ایستادند.

آخرین تیم جدول رده‌بندی هر دو رشته تفنگ و تپانچه بادی پیکارهای فصل 1398 لیگ برتر تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور، تیم هیأت خراسان‌رضوی بود که با هفت امتیاز در هر دو لیگ به کار خود پایان داد، ضمن اینکه نام تیم سبز فرازان سپاهان اصفهان به دلیل انصراف بعد از جلسه قرعه‌کشی از جدول رقابت‌ها حذف شد.

مقام ششمی دختران تیرانداز قم در لیگ دسته اول

در سال 1398 همچنین مسابقات سیزدهمین دوره لیگ دسته اول تیراندازی زنان باشگاه‌های کشور برگزار شد، لیگی که در آن 12 تیم در تفنگ و 12 تیم در تپانچه بادی به میدان رفتند و یکی از تیم‌های شرکت کننده در آن، تیم بانوان هیأت تیراندازی قم بود که متشکل از استعدادها و نخبه‌های این رشته به مصاف حریفان رفت.

تیم دختران هیأت تیراندازی قم در بخش تفنگ بادی مسابقات لیگ دسته اول از 10 مسابقه پنج برد و پنج باخت کسب کرد و با 30 امتیاز در جایگاه ششم جدول جای گرفت، ضمن اینکه در لیگ تپانچه بادی نیز تیم هیأت قم با 34 امتیاز رتبه ششم جدول رده‌بندی رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

در رشته تفنگ بادی لیگ دسته اول زنان ایران تیم‌های برلیان 22 با 50 امتیاز، دانشگاه آزاد اسلامی با 46 امتیاز، مقاومت با 42 امتیاز، پارس جم با 38 امتیاز، امید صدرا با 34 امتیاز و هیأت قم با 30 امتیاز اول تا ششم شدند و در رشته تپانچه بادی تیم‌های ارسنجان فارس با 46 امتیاز، هیأت مازندران با 38 امتیاز، هیأت کرمان با 34 امتیاز، رایمون با 34 امتیاز، امید صدرا با 34 امتیاز و هیأت قم با 34 امتیاز اول تا ششم شدند و این لیگ به کار خود پایان داد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار