علی مویدی زاده؛
به گزارش تابناک سمنان: علی مویدی زاده فرماندار سرخه با اشاره به افتتاح ۸۰ میلیارد تومان پروژه طی هفته دولت در این شهرستان گفت: این پروژه‌ها شامل ۴۴ طرح اقتصادی و عمرانی هستند.
کد خبر: ۸۹۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 27 August 2020

۱۵۰ اثر تاریخی سرخه ثبت ملی می شود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان |  Mehr News Agency

فرماندار سرخه صبح پنج شنبه در مراسم افتتاح همزمان پروژه‌های هفته دولت سرخه با حضور ویدئوکنفرانسی مسئولان استانداری سمنان ضمن بیان اینکه در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دولت، ۴۴ طرح عمرانی و اقتصادی در سرخه افتتاح شد، تاکید کرد: برای این طرح‌ها ۸۰ میلیارد تومان اعتبار لحاظ شده است.

وی با بیان اینکه ۲۹ طرح از مجموعه ۴۴ طرح آماده افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت امسال در سرخه مربوط به طرح‌های عمرانی است، افزود: بیش از ۵۰ میلیارد تومان برای افتتاح ۲۹ طرح عمرانی در شهرستان به مناسبت هفته دولت سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار سرخه با بیان اینکه طرح‌های عمرانی مربوط به دستگاه‌های اجرایی و در زمینه‌های مختلف مانند آبرسانی، کشاورزی، منابع‌طبیعی و آبخیزداری است، ابراز داشت: سه طرح از مجموع ۳۲ پروژه آماده افتتاح در هفته دولت امسال در سرخه مربوط به طرح‌های اقتصادی و سرمایه‌گذاری است.

مویدی زاده با بیان اینکه ۳۰ میلیارد تومان برای افتتاح سه طرح اقتصادی سرخه به مناسبت هفته دولت سرمایه‌گذاری شده است، تاکید کرد: افتتاح سه طرح اقتصادی به مناسبت هفته دولت در شهرستان زمینه اشتغال ۵۶ نفر را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۲ طرح عمرانی و اقتصادی به مناسبت هفته دولت در سرخه کلنگ‌زنی شد، تاکید داشت: احداث جاده کمربندی مسیر سرخه به فیروزکوه، اجرای طرح‌های آبرسانی و شرکت برق از جمله طرح‌هایی است که آغاز عملیات اجرایی آن‌ها به مناسبت هفته دولت در این شهرستان آغاز شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار