کد خبر: ۸۹۲۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵ 26 August 2020

 

فرماندار رشت با تأکید بر لزوم پاسخگویی مسؤولان در راستای امیدآفرینی بین مردم گفت: افتتاح تصفیه‌خانه شیرابه سایت سراوان، بهره‌برداری از آسفالت راه‌های روستایی و بهره‌برداری از پروژه تقویت و توسعه برق روستایی در سنگر در دستور کار قرار دارد.

تصفیه‌خانه شیرابه سایت سراوان افتتاح می‌شود

علی فتح‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت، با تسلیت ایام شهادت امام حسین (ع) و با اشاره به بزرگداشت هفته دولت و لزوم بیان خدمات و اقدامات انجام‌شده در راستای امیدآفرینی در جامعه اظهار کرد: تمام تلاش دولت و مسئولین، ارائه خدمات به مردم به بهترین شکل است و مسئولین باید پاسخگو بوده و پاسخگویی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در هفته دولت بهره‌برداری از شرکت تولیدی صنعتی پادینه در شهر صنعتی، افزایش ظرفیت ترانسفورماتورهای پشت رشت شمالی از یک و ۳۰ مگاولت آمپر به یک و ۴۰ مگاولت آمپر ارتقا یافته است، گفت: افتتاح نمایشگاه بهمن خودرو، بهره‌برداری از آسفالت راه‌های روستایی، بهره‌برداری از پروژه‌های آسفالت شهری، افتتاح رستوران قلی‌پور در بخش خصوصی، بهره‌برداری از پروژه تقویت و توسعه شبکه برق و بهره‌برداری از سایت آب‌رسانی کته‌سر در آغازین روز هفته دولت انجام شد.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به اجرای آسفالت راه روستای گردشگری سقالکسار و افتتاح واحد پذیرایی رشیدزاده در بخش خصوصی بیان کرد: بهره‌برداری از آسفالت راه روستای دافسار، افتتاح واحد بوم‌گردی ملکی و واحد اقامتی و پذیرایی منصوری در بخش خصوصی در سقالکسار، دافسار، تخسم و پیله داربن انجام شد.

فتح‌اللهی از بهره‌برداری چاه و تجهیزات آب شرب و بهره‌برداری از پروژه آب‌رسانی روستایی در کوچصفهان خبر داد و افزود: بهره‌برداری از پروژه تقویت و توسعه برق روستایی، بهره‌برداری از آسفالت گرباسده و بهره‌برداری از پروژه لوله‌گذاری و زیرسازی و آسفالت کوچصفهان در دستور کار قرارگرفته است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از پروژه تقویت و توسعه شبکه برق خشکبیجار و افتتاح شالی‌کوبی مدرن عمادی این شهر از برنامه‌های هفته دولت است، گفت: بهره‌برداری از ۱۲ واحد مسکن محرومین در خشکبیجار، بهره‌برداری از چمن مصنوعی، افتتاح واحد بوم‌گردی فخرآباد و بهره‌برداری از آسفالت راه روستایی لشت نشا از برنامه‌های پیشروی فرمانداری رشت است.

فرماندار شهرستان رشت  از افتتاح واحد پذیرایی جهانگیری در بخش خصوصی سنگر خبر داد و افزود: بهره‌برداری از واحد تولیدی گل و گیاه، افتتاح تصفیه‌خانه شیرابه سایت سراوان، بهره‌برداری از آسفالت راه‌های روستایی و بهره‌برداری از پروژه تقویت و توسعه برق روستایی در سنگر به‌صورت مقرر انجام می‌گیرد.

به گزارش فارس، دو الی هشت شهریور به مناسبت ایام شهادت شهیدان رجایی و باهنر به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است، در این هفته، فرمانداری رشت ۱۷۵ پروژه بااعتبار هزار و ۳۴۶ میلیارد تومان را در دستور کار خود قرار داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار