در هفته دولت:
در هفته دولت سالن ورزشی چند منظوره روستای حیدرآباد میشخاص با حضور مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۹۲۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷ 26 August 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ سالن ورزشی چند منظوره روستای حیدرآباد دهستان میشخاص با حضور زهرا سادات موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و بانوان افتتاح شد.

زهرا سادات موسوی مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و بانوان در این مراسم اظهار کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که در هفته دولت انجام شد افتتاح سراسری همه پروژه‌ها در همه استان‌ها بود و هر پروژه‌ای که افتتاح می‌شود نوید بخش کاهش فقر حرکتی در جامعه است.

وی گفت: امیدواریم با این افتتاح‌ها شاهد نهادینه شدن ورزش در فرهنگ خانواده‌ها و افزایش شور و نشاط در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و بانوان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سالن‌ها در اختیار بانوان نیز قرار بگیرد و بانوان بیشتر به شمت ورزش کردن تشویق بشوند و شاهد کشف استعدادهای نهفته در روستاها و مناطق محروم باشیم.

افزایش سرانه ورزشی استان ایلام در بخش روستایی

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت، سرانه ورزشی استان ایلام در بخش روستایی افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

مظفر علی شائی گفت: مهمترین این پروژه‌ها در بخش روستایی افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اسلامیه مهران، سالن ورزشی چند منظوره «حیدرآباد» میشخاص، زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای سراب کارزان، سالن ورزشی شهرک نبوت ایوان خواهد بود.

علی‌شائی با بیان اینکه در بخش شهری نیز ساختمان هیئت فوتبال استان و ساختمان اداری شهرستان آبدانان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۸ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها شش هزار متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد، گفت: در این مدت چمن زمین فوتبال مهران و استادیوم تختی ایلام بازسازی شده و در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان استان قرار خواهد گرفت.

علی نیکوکار بخشدار سیوان نیز در این مراسم با بیان اینکه بخش سیوان دارای بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت است، اظهار کرد: دهستان میشخاص ۶ هزار نفر جمعیت دارد و این سالن در اختیار جمعیت ورزشکار و ورزش دوست این دهستان قرار می‌گیرد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار