در روزهای پنج‏شنبه و جمعه ۶ و ۷ شهریور آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما است.
کد خبر: ۸۹۲۱۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۶ 25 August 2020

معاون توسعه وپیش ‌بینی اداره کل هواشناسی استان مازندران گفت: در روزهای پنج‏شنبه و جمعه ۶ و ۷ شهریور آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما است.

احمد اسدی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیش بینی وضع هوای استان مازندران اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیـش یابـی هواشناسـی، وضعیت جوی استان مازندران در روز چهارشنبه ۵ شهریور صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش دما و در ساعات بعدازظهر بویژه در نیمه غربی استان با افزایش ابر بوده و بیشینه دما در شهرهای غربی استان بین ۲۵ تا ۲۷ درجه و در شهرهای مرکزی و شرقی بین ۲۷ تا ۲۹ درجه سلسیوس خواهد بود.

وی افزود: در روزهای پنج‏شنبه و جمعه ۶ و ۷ شهریور آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما، در ارتفاعات در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

معاون‌ توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: در روز شنبه ۸ شهریور نیز وضعیت جوی استان صاف تا نیمه ابری در بعدازظهر با افزایش ابر و در دامنه ها و ارتفاعات همراه با رگبار پراکنده و وزش باد است.

اسدی ادامه داد: در روزهای یک‏شنبه و دوشنبه هفته‌ آینده آسمان استان نیمه ابری گاهی با افزایش ابر همراه خواهد بود.

وی با اشاره به پیش‌بینی دریایی نیز خاطرنشان کرد: در روز چهارشنبه هفته‌ جاری وضعیت دریا نسبتا مواج با ارتفاع موج نزدیک به ١.٥ متر، نیمه ابری گاهی با بارش پراکنده و تا پایان هفته صاف تا نیمه ابری با ارتفاع موج ۵۰ سانتی متر خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار