استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه امنیت پایدار، پایه و اساس همه فعالیت‌ها در کشور و استان است، گفت: آذربایجان شرقی باوجود موقعیت استراتژیک خود، در سایه همراهی مردم و تلاش شبانه‌روزی، اشراف اطلاعاتی و اقدام به‌موقع دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، جزو امن‌ترین استان‌های کشور است.
کد خبر: ۸۹۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳ 25 August 2020

به گزارش تابناک تبریز، محمدرضا پورمحمدی امروز در دیدار فرماندهان سپاه عاشورا با وی به مناسبت هفته دولت، امنیت پایدار را بزرگترین دستاورد انقلاب دانست و اظهار داشت: آذربایجان شرقی از نظر شاخص‌های امنیتی جایگاه بالایی دارد و در سایه عنایت الهی و تلاش یگان‌های نظامی و انتظامی، هیچ مشکل امنیتی خاصی در استان نداریم.

 
وی با قدردانی از مشارکت فعال سپاه و بسیج در تأمین نظم و امنیت در استان، گفت: اگر امسال شاهد راه‌اندازی 500 واحد تولیدی جدید در استان هستیم در سایه امنیت است.
 
پورمحمدی اظهار داشت: با وجود مشکلات ناشی از تحریم‌های اقتصادی و شیوع بیماری کرونا، هیچ مسأله‌ای از نظر امنیتی در استان به وجود نیامده و مسئولان استان نیز با جدیت برای حل مشکلات تلاش می‌کنند.
 
فرمانده سپاه عاشورا هم در این دیدار که در محل استانداری انجام شد، با تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: شهیدان رجایی و باهنر، الگوی گذشته، حال و آینده دولتمردی در نظام جمهوری اسلامی هستند.
 
سردار عابدین خرم با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با هیأت دولت، گفت: نگاه ایشان به عملکرد دولت و نظام در میان بحران‌های جهانی، نگاه امیدوارکننده‌ای بود.
 
وی با اشاره به تلاش‌های دشمنان برای گرفتار کردن نظام جمهوری اسلامی با بحران و ناامنی، گفت: با وجود این تلاش‌ها، وضعیت جهانی به گونه‌ای رقم خورده است که خود آنها گرفتار بحران شده‌اند و کشور ما به سلامت از شرایط سخت عبور کرده است.
 
فرمانده سپاه عاشورا همچنین از پیگیری و جدیت استاندار و مسئولان اجرایی استان در رسیدگی به مشکلات مردم قدردانی کرد و گفت: خوشبختانه هماهنگی، همدلی و همکاری میان مسئولان استان، موجب آرامش در بخش‌های مختلف شده و باوجود تبلیغات منفی رسانه‌های بیگانه، اداره امور در آذربایجان شرقی وضعیت مناسبی دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: مسائل کارگری در آذربایجان شرقی در مقایسه با تعداد واحدهای تولیدی و صنعتی استان، در پائین‌ترین سطح است که نشان می‌دهد مسئولان اجرایی نسبت به مشکلات این بخش پاسخگو هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :