استاندار ایلام؛
با اشاره به اینکه در ۳۴ ماه گذشته بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است، گفت: عملیات اجرایی واحدی p.p با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۶۱.۸ میلیون یورو آغاز شده است.
کد خبر: ۸۹۱۳۲۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵ 24 August 2020

به گزارش تابناک ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی اظهار کرد: در هفته دولت ۲۳۳ طرح و پروژه با اعتبار ۳۷۷ میلیارد تومان افتتاح و شروع به کار می‌شود که در حین اجرا برای یک هزار نفر و برای حدود ۸۰۰ نفر هم به صورت دائم اشتغال ایجاد می‌کند.

وی افزود: از طرح گرمسیری استان حدود ۱۳ هزار ۵۰۰ هکتار افتتاح شده و دنبال آبرسانی به طرح سامانه از کرمانشاه به کنجانچم هستیم.

وی تصریح ۰ کرد: ظرف دو سه ماه اخیر مبلغ ۱۳ هزار میلیارد تومان در سه برنامه ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهور طرح و پروژه در استان افتتاح و یا شروع به کار شده است.

استاندار ایلام بیان کرد: بیش از ۲۰ هزار میلیارد تومان دیگر طرح و پروژه آماده افتتاح و کلنگ زنی در استان وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در ۳۴ ماه گذشته بیش از ۴۹ هزار میلیارد تومان در استان سرمایه گذاری شده است، گفت: عملیات اجرایی واحدی p.p با سرمایه گذاری ۴۵۰ میلیارد تومان و اعتبار ارزی ۶۱.۸ میلیون یورو آغاز شده است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: کسب مجوز ایجاد شهرک تخصصی صنایع پایین دستی در دهلران، شروع به کار پتروشیمی دهلران با اعتبار ۱۴۰۰ میلیون یورو، شروع به کار NGL دهلران با اعتبار ۱۴۷۲ میلیون دلار و…از پروژه‌های مهم استان به شمار می‌روند.

وی گفت: راه اندازی کامل پروژه هیدروژن و بهره برداری از آن با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ارزی ۲۷ میلیون یورو، راه اندازی کامل پروژه گوگرد زدایی و بهره برداری از آن با اعتبار ۲۳۴ میلیارد تومان اعتبار ارزی ۶۴ میلیون یورو، آغاز عملیات اجرایی پروژه نگه داشت میدان نفتی پایدار غرب و آبان، شروع به کار پروژه تقویت چاه‌های گاز استان با اعتبار ۱۲۰ میلیون یورو، اجرای پروژه لرزه‌نگاری ایوان و چرداول، اجرای پروژه لرزه نگاری دانان در آبدانان و دهلران از دیگر پروژه‌های مهم حوزه نفت و گاز و پتروشیمی در استان است.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
احتمالاً منظورشون 49 میلیارد تومان باشه!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار