دلیل و توجیه و توضیحی بر این امر تا بحال از سوی هیچ مرجعی صادر نشده است در حالیکه مردم شهرستان بهمئی در شوک این داستان بسر می برند و منتظر پاسخ صریح مسئولان هستند ! آیا کسی خود را پاسخگو می داند؟
کد خبر: ۸۹۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۶ 23 August 2020

تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ارسالی مخاطبان ، سفر یک مقام عالیرتبه و مسئول کشوری به استانها جز در موارد خاص و بحرانی به یکباره صورت نمی گیرد و طبیعتاً اهداف سفر ، شهرها و اماکن مورد بازدید حتی به دقیقه و ساعت، مطالبات و نیازمندی ها و همینطور برآورد و تخصیص اعتبار قبلا بر اساس هماهنگی ها و جلسات کارشناسی شده ی متولیان امر ، پیش بینی، برنامه ریزی و در دستور کار قرار می گیرند.
مطابق معمول مجمع نمایندگان  حسب قدرت تعامل و رایزنی و به میزان اقتدار، نفوذ و جایگاهی که در کمیسیون ها و مجلس دارند به موضوع ورود کرده و در سایه ی تعامل قوا و مسئولیتی که در قبال توسعه ی حوزه انتخابیه خویش دارند به تسریع و تشدید اعتبارات می پردازند.
بسیار پیش می آید که آغاز کار از جانب نماینده و یا نمایندگان استارت می خورد که بسی ارزشمند و قابل توجه است.
در سفر اخیر معاون مدیریت و توسعه منابع انسانی وزارت بهداشت و درمان به منظور افتتاح و بازدید از  طرح‌های بهداشتی و درمانی استان و مشخصاً شهرستانهای 4 گانه، شهرستان بهمئی و بیمارستان در آستانه ی افتتاحش، علیرغم اعلام حساسیت موضوع و درخواست تجهیزات و امکانات مورد نیاز در قالب مکاتبات متعدد از سوی نماینده سابق، اما از توجه و بازدید جا ماند!!!
دلیل و توجیه و توضیحی بر این امر تا بحال از سوی هیچ مرجعی صادر نشده است در حالیکه مردم شهرستان بهمئی در شوک این داستان بسر می برند و منتظر پاسخ صریح مسئولان هستند ! آیا کسی خود را پاسخگو می داند؟
ذکر دو مورد مشابه در سنوات قبل نه به جهت مقایسه بلکه به منظور تلنگر و توجه برای آینده در جهت پیشبرد توسعه خالی از لطف نیست.
شهریور ماه 96 مهندس شریعتمداری وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت سفری به استان داشت. نماینده وقت بازدیدش از فسفات چرام را خبر داده بود اما استاندار وقت که از قضا روز قبل در محل فرمانداری دهدشت حضور داشت در پاسخ خبرنگاران کهگیلویه ای آن را منتفی اعلام کرد. اما با فشار سردار هاشمی پور و اتفاقاً در سفری شبانه از معدن فسفات چرام بازدید نمود که متاسفانه مورد طعن و نقد تخریبی مخالفانش نیز قرار گرفت گرچه خوشبختانه ره آورد خوبی برای فسفات بهمراه داشت.
در مهرماه 98 جناب دکتر اردکانیان وزیر نیرو به استان آمد و بیشترین پروژه را چه به لحاظ حجمی و چه به لحاظ ارزش اعتباری در شهرستانهای 4 گانه در دستور کار داشت که نقطه عطف آن بازدید از سد آبریز بود که از قضا در برنامه تدوینی استانداری نیز قرار نگرفته بود اما با فشار سردار هاشمی پور بواسطه ی تعاملی که کمیسیون انرژی و مشخصاً نایب رئیس آن  با وزارت نیرو داشت پس از کلنگ زنی چندین ایستگاه تقویت برق، آبرسانی های شرب و کشاورزی، افتتاح آب رسانی به 40 روستای حومه شرقی دهدشت و تصفیه خانه سرفاریاب به صورت ویژه و فوق العاده در برنامه قرار گرفت و بالگرد حامل وزیر نیرو  در محل سد آبریز فرود آمد و از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت که دستورات لازم را در هنگام بازدید و پس از آن در شورای اداری استان بیان و تأکید نمودند.
گرچه هم اکنون و پس از اتمام دوره سردار هاشمی پور زمزمه و خبرهای ناگواری در مورد سد آبریر(مارون 2) پالس می شود که ان شاءالله صحت نداشته باشند و در صورت صحت، تکلیف مردم چیست؟ پاسخگو کیست؟ الله اعلم
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
النقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۲
بابا جمع کن برو
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار