از آینده مبهم مسی تا قهرمانی پرسپولیس در حضور کرونا
در این بسته خبری بازهم فوتبال از بقیه رشته‌ها گوی سبقت را ربوده و بیشترین اخبار را به خود اختصاص داده است؛
کد خبر: ۸۹۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۱ 21 August 2020

ایرنا، آخرین روز مردادماه از راه رسید و در بسته ورزشی همراه ما باشید. در این بسته خبری بازهم فوتبال از بقیه رشته‌ها گوی سبقت را ربوده و بیشترین اخبار را به خود اختصاص داده است؛ در روز بعد از اتمام لیگ نوزدهم هم انتظار دیگری جز این نمی‌رفت.

موسوی: دیاباته لایق آقای گلی لیگ برتر بود

مهاجم اسبق باشگاه استقلال بعد از اینکه شیخ دیاباته موفق شد عنوان آقای لیگ نوزدهم را به دست بیاورد در گفت‌وگویی اختصاصی با ایرنا در این باره صحبت کرده است که در اینجا می‌توانید آن را دنبال کنید.

آینده‌ای مبهم در انتظار «مسی»

روز به روز نگرانی هواداران بارسلونا نسبت به آینده مسی بیشتر می‌شود. فوق ستاره آرژانتینی بلوگرانا گویا به صورت جدی به رفتن فکر می‌کند و رونالد کومان هم از این قضیه مطلع شده است. در اینجا جزییات بیشتری درباره این ماجرا را بخوانید.

دبیر: با این شرایط از کشتی توقع مدال در المپیک نداشته باشید

رییس فدراسیون کشتی با درخواست از ستاد مقابله با کرونا برای صدور مجوز جهت آغاز فعالیت‌ها و تمرینات کشتی گفت: با توجه به اینکه المپیک توکیو برگزار می‌شود با شرایط موجود از کشتی در المپیک توقع مدال و حتی یک مدال برنز را نباید داشته باشیم. توضیحات بیشتر در اینجا قابل دسترسی است.

رونمایی از تیم منتخب هفته سی‌ام لیگ برتر؛ تساوی سرخابی‌ها در حضور آقا معلم

مانند هر هفته و این بار برای آخرین بار در لیگ نوزدهم شاهد تیم منتخب هفته هستید. در این هفته هم در ترکیب منتخب شاهد سورپرایزهایی هستیم که در اینجا می‌توانید از آنها باخبر شوید.

عجایب لیگ برتر در پساکرونا/پرسپولیس بازهم قهرمان و استقلال سوم شد/شاهین سقوط کرد

شیوع ویروس کرونا باعث تا لیگ برتر ایران نیز مانند اکثر لیگ‌های جهان به تعطیلی موقت کشیده شود. بعد از چند ماه اما مسابقات ادامه پیدا کرد و ۹ هفته باقیمانده برگزار شد. در این گزارش اختصاصی به طور مفصل راجع به عملکرد تیم‌ها در دوران پساکرونا صحبت شده است. اینجا را کلیک کنید و در جریان قرار بگیرید.

ستاره جوانِ بایرن‌مونیخ بهترین بازیکن نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان شد

در آستانه فینال لیگ قهرمانان اروپا، سرژ گنبری به عنوان بهترین بازیکن مرحله نیمه‌پایانی انتخاب شد. در اینجا از جزییات ماجرا مطلع شوید.

دستیار اسکوچیچ، تیم بعدی طارمی را لو داد؛ مهدی بهترین انتخاب را انجام داد

آنتون اوسنیک در گفت‌وگو با یک رسانه پرتغالی راجع به مهدی طارمی و اینده کاری‌اش صحبت کرده است. در این مصاحبه اوسنیک به طور قطع از پیوستن مهدی به پورتو گفته است. جزییات بیشتر در اینجا.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار