کد خبر: ۸۸۹۹۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ 21 August 2020

   

 
علی علیپور
 

با بسته خبری اخبار فوتبال ایران با ما همراه باشید.

ایسکانیوز – رضا صالحی/ حجم اخبار فوتبال کشورمان بسیار زیاد است و دنبال کردن آن ها عملا برای علاقه‌مندان به این اخبار نیز وقتگیر خواهد بود. در پروژه ورزشی ایسکانیوز، می کوشیم تا با گلچین کردن اخبار فوتبال ایران، به شما این فرصت را بدهیم که در وقت خود صرفه جویی کنید.

 علی‌نژاد: توقع داریم فدراسیون فوتبال از منافع ایران با تقویت تیم حقوقی خود دفاع کند

 نهایی شدن قرارداد حاج‌صفی و آریس تا ۲۴ ساعت آینده

 

وعده انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس عملی نشد

مهدی رسول پناه، رئیس هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی پرسپولیس روز شنبه 18 مرداد ماه گفته بود: «هفته آینده هیئت مدیره جدید مشخص خواهد شد و مدیرعامل جدید از سوی هیئت مدیره مشخص می‌شود. ما در انتظار تشکیل جلسه هیئت مدیره هستیم و هرچه آن ها مشخص کنند، در خدمتشان خواهیم بود.»

حالا 12 روز از صحبت های مهدی رسول پناه می‌گذرد اما خبری از انتخاب هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس نیست. پس از استعفای محمدحسن انصاری فرد، کناره گیری ایرج عرب و جدایی مهدی محمدنبی از تیم مدیریتی پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت تنها مهرداد هاشمی، علی رغبتی و مهدی رسول پناه را بر مسند مدیریت خود می‌دیدند که در این مدت حکم پرونده برانکو و کالدرون صادر شد که یک قرارداد پرماجرا هم با کارگزار جدید باشگاه به امضا رسید اما اختلافات شدید و علنی این سه عضو، سبب شد تا پرسپولیس روزهای سخت و پراسترسی را برای هوادارانش رقم بزند.

 

سلطانی فر دوشنبه در مجلس

چند روز قبل خبری تکان‌دهنده فوتبال ایران را تحت‌الشعاع قرار داد. فدراسیون فوتبال ایران به پرداخت بیش از ۶میلیون یورو در قبال سرمربی سابق تیم ملی کشورمان محکوم شد، رقمی که با قیمت روز یورو در بازار ایران سر به فلک می‌کشد و همه را شگفت زده کرد.

امروز سرانجام نصرالله پژمانفر، نماینده مردم مشهد و رییس کمیسیون اصل ۹۰ در توییتی اعلام کرده با توجه به وصول شکایات متعدد در موضوع قرارداد ویلموتس به کمیسیون اصل ۹۰، وزیر ورزش و مسئولان پیشین و فعلی فدراسیون فوتبال، دوشنبه به کمیسیون خواهند آمد. تمام تلاشمان را در جهت احقاق حقوق مردم می‌کنیم."
گفتنی است هنوز نتیجه دادگاه تجدید نظر در خصوص رای صادره فیفا آخرین شانس برای کم شدن این مبلغ سرسام‌آور است.

 

تماس استقلالی‌ها با شفر

وینفرد شفر سرمربی سابق آبی ها که به فیفا شکایت و باشگاه استقلال را به پرداخت مبلغ 600 هزار دلار محکوم کرده حالا منتظر دریافت پولش است.
در این باره مهلتی که فیفا برای پرداخت طلب شفر تعیین کرده بود به پایان رسیده و با توجه به تهدیدهای شفر همه نگران جریمه های احتمالی هستند که برای باشگاه استقلال در نظر گرفته خواهد شد.
از این رو مسئولان استقلال که قراردادهای تجاری جدیدی امضا کردند منتظر هستند تا با دریافت اولین مبلغ مورد نظر پول شفر را بدهند. به همین خاطر آنها طی تماسی با وینفرد شفر از این مربی آلمانی خواسته اند تا چند روز دیگر مهلت بدهد و روی شکایتش اقدام جدیدی نکند تا آنها پولش را بدهند.
باید دید مسئولان استقلال موفق خواهند شد رضایت سرمربی عصبانی سابق خود را برای دادن مهلت چند روزه جلب کنند یا خیر. مدیران باشگاه آبی پوش به شفر اعلام کردند نهایتا تا هفته آینده پول او پرداخت خواهد شد.

 

فینال جام حذفی 13 شهریور برگزار می شود

بعد از کش و قوس های فراوان و حرف و حدیث هایی که درباره زمان برگزاری فینال جام حذفی وجود داشت سرانجام سازمان زمان برگزاری این مسابقه را اعلام کرد. به این ترتیب مسابقه فینال حذفی در تاریخ 13 شهریورماه برگزار می شود.

مسئولان سازمان لیگ برتر برای برگزاری فینال حذفی منتظر مشورت با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی برای برپایی اردوی این تیم بودند که با لغو مسابقات مقدماتی جام جهانی و موکول آن به سال 2021 زمان برگزاری فینال مشخص شده است.
دیدار های نیمه نهایی جام حذفی در تاریخ های 4 و 5شهریور با برگزاری دو بازی میان نفت مسجدسلیمان مقابل تراکتور و استقلال مقابل پرسپولیس برگزار می شود و برنده این دو مسابقه به فینال می روند تا روز 13 شهریور روبه روی یکدیگر قرار بگیرند.

 

قدردانی رئیس سازمان لیگ از باشگاه هوادار

با پایان رقابت‌های لیگ یک صعود دو باشگاه مس رفسنجان و آلومینیوم اراک به لیگ برتر قطعی شد و در سوی دیگر سقوط سه باشگاه علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت و نیروی زمینی تهران به لیگ دو مشخص شد.
این نتایج در حالی رقم خورد که تیم هوادار نمایش بسیار خوبی در دور برگشت رقابت‌ها و در دوران مربیگری رضا عنایتی داشت و رتبه ششمی جدول کلی و عنوان نایب قهرمانی دور برگشت را کسب نمود.
حالا در کنار مسائل فنی، مباحث اخلاقی این باشگاه نیز مورد قدردانی سازمان لیگ فوتبال کشور قرار گرفته است و حیدر بهاروند رییس سازمان لیگ از باشگاه هوادار تقدیر کرده است.
باشگاه هوادار در کنار عملکرد قابل توجه در بعد اخلاقی قابل توجه که در دور برگشت رقابت ها و از زمان روی کار آمدن رضا عنایتی به ثبت رسانده است، از پنج دیدار دور برگشت خود با صعود کنندگان و سقوط کنندگان رقابت های لیگ دسته اول شکستی در کارنامه نداشته و به چهار پیروزی و یک تساوی دست یافته است.

 

ناراحتی مهاجم ناکام پرسپولیس پس از پایان لیگ برتر

علی علیپور مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس که یک دوره عنوان آقای گلی را به خود اختصاص داده بود و یکی از شانس های رسیدن به این عنوان در لیگ نوزدهم بود، در پایان دیدار سایپا با وجود این که یک گل زده بود اما از اینکه نتوانست به عنوان آقای گلی برسد ناراحت بود و برای دقایقی روی زمین نشست.

 

دیاباته آقای گل لیگ نوزدهم شد

شیخ دیاباته با دو گلی که مقابل شاهین بوشهر در هفته آخر لیگ برتر به ثمر رساند با ۱۵ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست آورد. شهریار مغانلو مهاجم پیکان نیز با ۱۳ گل دومین گلزن برتر لیگ نوزدهم لقب گرفت.

همچنین مهدی قایدی مهاجم استقلال و میلاد جهانی هافبک صنعت نفت آبادان با ۸ پاس گل به طور مشترک به عنوان بهترین پاسورهای لیگ شناخته شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار