اخبار و عملکرد حوزه انتظامی مازندران در 28 مرداد توسط معاونت اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی مازندران به خبرنگار تابناک از کل استان از غرب تا شرق به شرح زیر به حضور تقدیم می گردد.
کد خبر: ۸۸۹۰۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۳ 18 August 2020
به گزارش تابناک مازندران ، اخبار و عملکرد کلی نیروی انتظامی استان مازندران در 28 مرداد ماه سال 1399 به حضور تقدیم می گردد. بر اساس این گزارش، اخبار کامل نیروی انتظامی مازندران در روز 28 مرداد بشرح زیر است :

دستگیری کلاهبردار 50 میلیاردی در گلوگاه

فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري كلاهبردار حرفه ای که با وعده واگذاری خودرو به شهروندان در شهرستان گلوگاه از آنان 50 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

 به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس ، سردار مرتضی میرزایی، اظهار داشت :‌ در پي مراجعه تعدادی از شهروندان به پليس در شهرستان گلوگاه مبني بر اينكه فردي در پوشش یک واحد صنفی نمايشگاه خودرو با وعده واگذاری خودرو از طریق نمايندگي مجاز ، اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده موضوع به صورت ويژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات از مال باختگان، ماموران انتظامی دریافتند متهم با راه اندازی یک واحد صنفی غیرمجاز در پوشش نمایندگی مجاز یک شرکت خودرویی با وعده واگذاری خودرو از شهروندان کلاهبرداری می کند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: با شناسایی متهم و با هماهنگی قضائی این فرد در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و واحد صنفی غیرمجاز نیز پلمب شد.

سردار میرزایی با اشاره به اینکه این متهم در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس تاکنون به 150 فقره کلاهبرداری به ارزش 50 میلیارد ریال اعتراف کرد، افزود: وی پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با بيان اينکه پليس با مجرمان و متخلفان برابر قانون رفتار خواهد کرد به شهروندان توصيه کرد: قبل از انجام معاملات ملکی و خودرویی نسبت به استعلام از مراکز رسمی اقدام کنند.
 

کشف 17 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی کلاردشت

فرمانده انتظامي شهرستان كلاردشت از کشف 17 فقره سرقت در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد .

سرهنگ قاسم عزيزي در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت : در جهت پاسخگويي به مطالبات مردمي و برقراری نظم و امنيت در شهرستان کلاردشت ، طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در اين شهرستان اجرا شد.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی این فرماندهی با تقویت گشت های انتظامی و هدفمند موفق به شناسایی و دستگيري 5 سارق حرفه اي و كشف 17 فقره انواع سرقت شدند.

سرهنگ عزيزي خاطر نشان كرد؛ در اين طرح از 31 واحد صنفي بازديد كه به 21 واحد صنفي تذكر و اخطار پلمب داده شد.

وي از توقیف 48 دستگاه خودرو و 17 دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و اظهار داشت برابر دستور قضايي مبني بر جلب محكومان كيفري و حقوقي ماموران موفق به دستگيري 41 مجلوب در این طرح شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت، اظهار کرد: با هماهنگی قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیری انواع مواد مخدر کشف و موفق به دستگيري 6 معتاد متجاهر و 3 خرده فروش مواد افيوني شدند .

وی از معرفي متهمان به مراجع قضايي خبر داد و اعلام كرد ؛ با قدرداني از تعامل خوب مردم با پليس از شهروندان خواست با سرلوحه قرار دادن هشدارهاي انتظامي و استفاده مطلوب از سامانه 110در راستاي ارتقاي احساس امنيت، هميار هميشگي پليس باشند.

 

کشف 4 کیلو حشیش در سوادکوه شمالی

 فرمانده انتظامي شهرستان سوادکوه شمالی از کشف 4 کیلو حشیش از 2 سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حمیدرضا فرهودی درباره جزئیات این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر از سوی 2 سوداگر مرگ از استان های مرکزی کشور به استان مازندران، موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی خودروی سواری متهمان را که قصد انتقال مواد مخدر از محور سوادکوه شمالی را داشتند شناسایی کردند.

سرهنگ فرهودی، تصریح کرد: ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و سرنشینان آن را دستگیر کردند.

وی از کشف 4 کیلو و400گرم حشیش در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: این 2 سوداگر مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

بازداشت سارق ساختمان های نیمه کاره در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از شناسايي و دستگيري سارق سابقه دار ساختمان های نیمه کاره با 13 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسین اسدی با اعلام این خبر،گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری12 با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه سارق را که دارای اعتیاد و سابقه سرقت بوده شناسایی و پس از هماهنگی های قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ اسدی، اظهار داشت:متهم در بازجویی های انجام شده به 13 فقره سرقت ساختمان های نیمه کاره اعتراف و پرونده به همراه متهم تحویل مرجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر در پايان ضمن هشدار به صاحبان ساختمان های نیمه کاره و در حال ساخت از آنها خواست: با استفاده از نگهبان برای مراقبت از اموال خود، پس از اتمام ساعت کار از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند .


کشف 20 کیلو تریاک در محور کیاسر ساری

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران از کشف 20 كيلوگرم مواد مخدر از یک سوداگر مرگ در محور کیاسر ساری خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، گفت: در راستاي مبارزه با سوداگران مرگ، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه استان با انجام اقدامات اطلاعاتي از جابجایی مواد مخدر توسط عاملی افیونی از طریق جاده" سمنان – ساری" در محور کیاسر با خبر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، افزود: ماموران پس از تشکیل تیم های عملیاتی متهم را حین حمل مواد مخدر با یک خودروی سواری هیوندا در محور کیاسر شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ ثقفی از کشف 20 کيلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی مورد نظر، خبر داد و خاطر نشان كرد: متهم نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

ثقفی بابيان اين که مواد مخدر عامل برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشري است، گفت: مواد مخدر ريشه اخلاق را در جامعه مي سوزاند و ره آورد آن تزلزل خانواده ها و نگراني و ناامني شهروندان و در نتيجه تنزل امنيت انساني آنان مي شود.


ثبت درخواست اعزام به خدمت وظیفه عمومی در زمان مقرر

معاون وظيفه عمومي استان مازندران در اطلاعیه ای از انجام ثبت درخواست اعزام به خدمت وظیفه عمومی در زمان مقرر در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "وحید بریمانی" با اعلام این خبر،گفت: برابر توافقات به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکي مازندران مشکل تهيه واکسن مننژيت مشمولان در استان حل شده و کليه مراکز بهداشت سطح استان پذيراي مشمولاني که درخواست اعزام خود را در پليس+10 ثبت کرده باشند، خواهد بود.

سرهنگ وحيد بريماني، افزود: به مشمولاني که در موعد مقرر و با تمکين به قانون خدمت وظيفه عمومي، بدون ورود به غيبت براي ثبت درخواست اعزام اقدام کنند، پس از اعلام ثبت نام قطعي در مقاطع تحصيلي کارشناسي و بالاتر دانشگاه هاي داخل کشور مجوز ادامه تحصيل اعطا خواهد کرد.

در همين راستا چنانچه مشمولي به خدمت سربازي اعزام شده باشد، مجوز ترخيص از يگان خدمتي در مراکز پليس +10 براي آنها صادر مي شود و مدت زمان سپري شده از خدمت وي جزو سنوات خدمتي سرباز در سامانه منظور خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار