معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اعلام فراخوان "رویداد ملی صنایع روستادوست، از تمام فعالان حقیقی و حقوقی در حوزه صنایع استان برای شرکت در این رویداد دعوت کرد.
کد خبر: ۸۸۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ 18 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،رضا طاهری با اشاره به ورود کمیته امداد به عرصه های اشتغالزایی برای مددجویان، گفت: اشتغال مددجویان می تواند آنها را خودکفا کرده و از تحت حمایت بودن نهادهای مختلف خارج سازد و خانوارها را مستقل از کمک دیگران کند.

وی افزود: با توجه به اهمیت این مسئله، کمیته امداد در حوزه های مختلف جهت اشتغالزایی ورود کرده و طرح ها و برنامه های مختلفی در این حوزه دارد که یکی از آنها برگزاری «رویداد ملی صنایع روستادوست» است.

طاهری تصریح کرد: در این رویداد قرار است طرح های خلاقانه و نوآورانه در خصوص راه اندازی صنایع تولیدی در روستاها ارائه شود.

وی افزود: طرح هایی که از سوی افراد ارائه می شود باید در کنار خلاقیت و نوآوری، فناوری ساده داشته و به صرفه برای تولید در مقیاس روستایی باشد.

طاهری از تمامی فعالان حقیقی و حقوقی در عرصه صنعت استان برای شرکت در این رویداد دعوت کرد وافزود: تمام افراد فعال در عرصه صنعت از جمله کارفرمایان، صنعت گران، شرکت های دانش بنیان، مخترعین، دارندگان محصولات و ایده های صنعتی و ...می توانند طرح های خود را حداکثر تا ششم شهریور به آدرس www.emdad.ir ارسال کنند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: بعد از اتمام این مهلت طرح ها بررسی شده و نهایتا تا پایان شهریورماه طرح های برگزیده معرفی می شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح های برگزیده در این رویداد، در کنار دریافت جوایز نقدی، تسهیلات ارزان قیمت دریافت کرده و برای حضور در نمایشگاه های مختلف معرفی می شوند.

طاهری افزود: همچنین با کمک و همراهی کمیته امداد طرح‌های برگزیده اجرایی شده و بازار هدف محصولات آنها نیز توسط کمیته امداد شناسایی شده و در این بازارها معرفی می‌شوند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار