نماینده مردم سروستان در مجلس در ادامه در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: کشاورزان حال چندان خوبی ندارند، عدم خرید محصولات کشاورزی و عدم توزیع نهاده‌های دامی آنها را با مشکلات جدی رو برو کرده است. بنده به وزیر نیرو هشدار می‌دهم که با نامه نویسی مشکل آبرسانی حل نشده و کاسه خشک مردم پرآب نمی‌شود.
کد خبر: ۸۸۸۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ 16 August 2020

تابناک فارس به نقل زا ایسنا: عبدالعلی رحیمی مظفری در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده به مقامات امارات اعلام می‌کنم که سند ذلت و حقارت خود را امضا کردند و ای کاش از سرنوشت انوار سادات درس می‌گرفتند. همچنین از تصمیم ستاد اجرایی فرمان امام به منظور تامین ملزومات بهداشتی داوطلبان کنکور سراسری تشکر می‌کنم.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در برابر تمام افرادی که در وزارت بهداشت برای سلامت مردم در تلاش هستند سر تعظیم فرود می‌آورم، بنده از رئیس مجلس انتظار دارم شان مجلس در خصوص اختیاراتش را حفظ کند شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا تنها در شرایطی که رهبری اجازه دادند می‌توانند ورود کند این شورا نباید بهانه‌ای برای دور زدن مجلس باشد.

نماینده مردم سروستان در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: باید کارگروهی به منظور شناسایی ظرفیت‌ها بین دولت و مجلس تشکیل گردد و با رونق و جهش تولید مشکلات اقتصادی را حل کند.

وی در ادامه در تذکری به وزیر کشاورزی بیان کرد: کشاورزان حال چندان خوبی ندارند، عدم خرید محصولات کشاورزی و عدم توزیع نهاده‌های دامی آنها را با مشکلات جدی رو برو کرده است. بنده به وزیر نیرو هشدار می‌دهم که با نامه نویسی مشکل آبرسانی حل نشده و کاسه خشک مردم پرآب نمی‌شود.

رحیمی مظفری در تذکری به وزیر راه و شهرسازی و صنعت و معدن از گرانی لاستیک و قطعات خودرو و وضعیت نامناسب راه‌های مواصلاتی منطقه انتقاد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار